اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس اداره ورزش و جوانان اشنویه گفت: «سیامند رحمان» و «منصور پورمیرزایی»، نمایندگان دسته به علاوه ۱۰۷ کیلوگرم وزنه برداری ایران موفق به کسب مدال های طلا و نقره بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی شدند.

رحیم تیموری افزود: این قهرمانان به مصاف چهار وزنه بردار از کشورهای عراق، قرقیزستان، عربستان و ژاپن رفتند و موفق به کسب این مدال ها شدند.

وی اضافه کرد: رحمان در نخستین حرکت وزنه ۲۷۳ کیلوگرمی را مهار کرد و در دومین حرکت نیز وزنه ۲۹۳ کیلوگرمی را به راحتی بالا برد تا علاوه بر قطعی شدن مدال طلایش رکورد آسیا و بازی های پاراآسیایی که در اختیار خودش بود را بشکند.

وی افزود: این ورزشکار ملی پوش اهل اشنویه برای سومین حرکت وزنه ۲۹۵ را انتخاب کرد که با مهار این وزنه بار دیگر رکورد آسیا و بازی های پاراآسیایی را ارتقا داد.

منصور پورمیرزایی دیگر نماینده کشورمان نیز در این دسته به ترتیب موفق به مهار وزنه های ۲۳۸، ۲۴۱ و ۲۴۸ کیلوگرمی شد تا مدال نقره این دسته هم به ایران برسد؛ وزنه بردار عراقی هم با مهار وزنه ۲۴۰ کیلوگرمی مدال برنز را از آن خود کرد.

تیم ۱۰ نفری پاراوزنه برداری ایران موفق به کسب چهار مدال طلا (صلحی پور، جعفری، رستمی و رحمان)، چهار نقره (یوسفی، مرادی، غریب شی و پورمیرزایی) و ۲ برنز (محمدی و رضی) شد.

سومین دوره بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا که از ۱۴ مهرماه آغاز شده همچنان در حال پیگیری است و کاروان ایران با ۲۰۹ ورزشکار زن و مرد در این رقابت ها تا امروز (جمعه) بیش از ۸۰ مدال رنگارنگ کسب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست