اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرماندار ارومیه گفت : از ظرفیت مرزی استان برای توسعه اقتصادی استفاده شود.

علیرضا ملامحمدی زاده در جلسه شورای اداری ارومیه، این شهرستان را شهری با پتانسیل های بالای فرهنگی، جغرافیایی و سیاسی توصیف کرد و افزود : با بهره گیری از مزیت هایی نظیر پتانسیل های مرزی و تنوع فرهنگی و قومیتی و با اجرای سیاست های ابلاغی دولت تدبیر  امید می توان بستر شکوفایی هرچه بیشتر این شهرستان را فراهم سازیم.

وی با تاکید بر بهره گیری از بیانات و ظرفیت های نخبگان ، علما و صاحب نظران و مدیران شهرستان در بهبود شاخص ها افزود : باید با استفاده از ظرفیت های بانوان و جوانان در راستای اجرای سیاست های دولت گامی موثر در بهبود شاخص های توسعه شهرستان در بخش های مختلف برداریم.

حسن خانی فرماندار سابق ارومیه نیز در ادامه این جلسه با اشاره به تعامل شایسته شهرداری ارومیه با فرمانداری این شهرستان در حل مشکلات حاشیه نشینی ارومیه خاطرنشان کرد: تاکنون ۴۲ برنامه اجرایی مشخص و مدون برای ساماندهی مناطق حاشیه نشین ارومیه تدوین و سیاست گذاری شده است که از این تعداد ۸ مورد به مرحله اجرایی رسیده اند و امیدواریم با اجرای کامل این برنامه ها مشکلات حاشیه نشینی در ارومیه به حداقل برسد.

وی اجرای قانون شوراهای اسلامی روستا بر اساس قانون اساسی را به عنوان حلقه واسط مردم روستا و حاکمیت اقدامی در خور توجه توصیف کرد و افزود: با اجرایی شدن این قانون و تعامل سازنده فرمانداری با شوراهای اسلامی روستاها امروز شاهد رشد و شکوفایی روستا های شهرستان هستیم.

فرماندار سابق ارومیه اجرای ۲ انتخابات سالم در طول خدمت خود توسط مجموعه فرمانداری ارومیه را از دیگر توفیقات فرمانداری ارومیه عنوان و تصریح کرد : تفاوت دیدگاه های حوزه نظارت و اجرا در تایید صلاحیت نمایندگان انتخابات برگرفته از برداشت های متفاوت از قانون است و این دو در کنار یکدیگر است که می تواند در برگزاری هرچه بهتر انتخابات کمک کند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران شهرستان باید نگاه حرفه ای و تلفیقی در تامین حقوق حاکمیت و مردم داشته باشند اظهار کرد : نبود نگاه حرفه ای در مدیران هزینه های جبران ناپذیری به نظام تحمیل خواهد کرد.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به تنوع های قومیتی و فرهنگی در استان و به ویژه در شهرستان ارومیه این شهرستان را نماد بردباری فرهنگی و مذهبی در کشور توصیف و خاطر نشان کرد: تنوع فرهنگی و قومیتی از ظرفیت های بزرگ شهرستان ارومیه است که امام جمعه فاضل ارومیه همواره با خطبه های وحدت بخش خود و با مدیریت واگرایی قومیتی در ارومیه زمینه اتحاد همدلی مردم در راستای توسعه شهرستان را فراهم ساخته اند.

به گزارش ایسنا ؛ در این مراسم از زحمات حسن خانی فرماندار پیشین ارومیه تقدیر و ملامحمدی زاده به عنوان فرماندار جدید شهرستان طی حکمی رسمی معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست