اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی ، معاون تجاری ، رئیس اداره روابط عمومی و جمعی از نمایندگان اصاحب رسانه و خبرنگاران در نشست خبری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد حضور پیدا کردند. در این نشست خبری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران مستقیم پاسخگوی سوالات خبرنگاران از مناطق مختلف کشور بود و خبرنگاران استان آذربایجان غربی سوالات خود را از این طریق با مدیر عامل شرکت مخابرات ایران مطرح و پاسخ های لازم از طرف مهندس صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ارائه شد.

دیرعامل شرکت مخابرات ایران امروز دوشنبه اول بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران، با اشاره به یک ساله شدن آغاز به کار تیم مدیریتی جدید شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: در این مدت تأکید بر استفاده از توانمندی‌های ایرانی، تولید داخلی، استفاده از فناوری‌های لبه تکنولوژی، افزایش همدلی و تعلق سازمانی با توجه به سرمایه انسانی از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت به‌منظور تحقق ارتباطی فراگیر با تمام مشتریان خود در سراسر کشور بوده است.

سید مجید صدری ادامه داد: در سال جاری با تلاش‌های صورت گرفته، برند شرکت مخابرات ایران پس از ۶۵ سال به ثبت رسید که نقش مهمی در هویت بخشی و حفاظت و صیانت از برند تاریخی و ارزشمند مخابرات ایران دارد. همچنین در راستای تقویت برند، شعار ” ارتباطی فراگیر” به عنوان شعار برند شرکت مخابرات ایران انتخاب شد.

وی تاکید کرد : افزایش کانال‌های اطلاع‌رسانی مشتریان، کاهش تعداد تلفن‌های بدون کارکرد به تعداد یک‌میلیون و سیصد هزار شماره، ساماندهی مراکز پاسخگویی ۲۰۲۰ و کاهش زمان انتظار، تدوین طرح ثبت مشاغل در ۱۱۸، تخلیه یک‌میلیون شماره تلفن بدون کارکرد، اصلاح فرآیندها و ساده‌سازی واگذاری خدمات و اجرای طرح تجربه مشتری در سطح دفاتر و بهبود سامانه ۲۰۰۰ در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان و کاهش لا وصولی‌ها در شرکت مخابرات ایران را از دیگر اقدامات شرکت در بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مشتریان عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بابیان اینکه مصرف روزانه اینترنت مشتریان شرکت مخابرات ایران نسبت به سال گذشته به‌صورت میانگین ۶۱ درصد افزایش‌یافته است افزود: مصرف اینترنت بین‌الملل شرکت نیز در دی‌ماه امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته رشد ۵۵ درصدی را نشان می‌دهد و همچنین در بخش ترافیک داخلی نیز در همین بازه زمانی مصرف مشترکین نسبت به دی‌ماه سال گذشته ۴ برابر شده است. به صورتی که  ارزان‌ترین اینترنت در بین تمام اپراتورهای ثابت و سیار متعلق به شرکت مخابرات ایران است.

سید مجید صدری افزود: انتشار اوراق صکوک  به میزان ۸هزار میلیارد ریال ، آغاز پرداخت بدهی به پیمانکاران ، منظم سازی چرخه گردش و تزریق نقدینگی به مناطق و همچنین اخذ گزارش مستقل برای صورت های مالی از دستاوردهای مهم شرکت مخابرات ایران است.

یکی از خبرنگاران از استان آذربایجان غربی سوالی پرسید که در مورد طبقه بندی نیروهای شرکتی بود.پرسش و پاسخش را با هم اینجا می آوریم.

سوال- آذربایجان غربی- طرح طبقه بندی مشاغل و تعیین وضعیت نیروهای شرکتی؟ با توجه به اینکه آذربایجان غربی استانی مرزی است برای روستاها و مرز چه برنامه ای دارید؟

پاسخ- طرح طبقه بندی پرسنل خودمان را جلو می بریم انجام میدهیم.در مورد دو شرکت شسکام و خدمات اول باید توضیح بدهم

این دو شرکت ما سهامدار هستیم ولی این مدیران شرکت باید پاسخگوی پرسنل خودشان باشند قبلا آنها فقط پول میگرفتند حقوق پرداخت می کردند.

نیروهایی که بوده اند باید ارزیابی بشوند پس از آن وظیفه آنان است و باید انجام دهند.انشا الله بتوانیم قبل از پایان سال نتیجه خوبی بگیریم.

مهندس سیدمجید صدری با بیان اینکه تلفن های ثابت بدون کارکرد تخلیه و به شبکه مخابرات بازمی گردد، گفت: طی یک سال اخیر موضوع تعیین تکلیف تلفن های بدون کارکرد را که حدود ۴ سال بلااستفاده مانده بودند در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد: پس از ٣ بار اخطار به مالکان این خطوط نسبت به تخلیه آن ها اقدام کرده تا این خطوط به مشترکان دیگر واگذار شود.

صدری با بیان اینکه یک میلیون شماره تلفن از این طریق تخلیه و به شبکه بازگردانده شده است، خاطرنشان کرد: هزینه نگهداری و آبونمان خطوط تلفن ثابت سالانه رقم بالایی است که خطوط تلفن بدون کارکرد باعث ضرر و زیان مخابرات می شود و برای این شبکه ، هزینه به همراه دارد.

وی گفت: هزینه حق اتصال و قیمت هر خط تلفنی که سلب امتیاز شده است با بدهی خط از محل آبونمان تهاتر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مورد حذف قبوض کاغذی تلفن به دنبال دستور وزیر ارتباطات گفت: هم اکنون حدود ۹۸ درصد مشترکان مخابرات قبوض خود را به صورت غیرحضوری پرداخت می کنند اما با این وجود ما طبق وظایفی که از قبل داشته ایم ۱۵ میلیون قبض تلفن ثابت در هر دوره صادر می کنیم.

وی گفت: به دنبال این هستیم که این قبوض به طور کامل حذف شود و مردم تنها از روش غیرحضوری نسبت به صورتحساب خود متعلق شده و آن را پرداخت کنند.

صدری ادامه داد: با بخشنامه جدید بانک مرکزی این امکان نیز وجود دارد که بتوانیم با شرکت های پرداخت الکترونیک قرارداد ببندیم تا به محض صدور قبوض هزینه آن از حساب مشترکان با اجازه خودشان برداشت شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: بیش از ۳۰ میلیون مشترک تلفن ثابت داریم و به صورت مرحله ای در حال حذف قبوض هستیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست