اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه به قیمت گذاری محصول گندم اشاره کرد و گفت:دولتمردان باید به این موضوع توجه داشته باشند و قیمت متناسبی برای این محصول تعیین کنند.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه تاکید کرد: نباید حق کشاورزان گندم کار ضایع شود و همچنین باید با برنامه‌های تدوین شده از قاچاق این محصول جلوگیری شود.

وی همچنین با گرامیداشت مقام معلم اظهار کرد: در کشور ما ۵ هزار معلم شهید وجود دارد که این امر اهمیت والای شغل معلمی را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام قریشی افزود: همین که تربیت و پرورش انسان بر عهده معلمان است، یکی دیگر از عوامل اساسی در نشان دادن ارزشمندی و شایستگی شغل معلمی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: همین که تربیت و پرورش انسان بر عهده معلمان است، نشان از ارزشمندی، شایستگی و حساسیت بالای شغل معلمی را دارد.

وی با بیان اینکه رعایت عدالت در جامعه و در نهاد خانواده مسئله مهمی است و باید رعایت شود، گفت: ضرورت دارد که والدین عدالت را در بین فرزندان خود رعایت کنند تا مشکلی در کانون خانواده‌ها به وجود نیاید.

امام جمعه ارومیه در ادامه سخنان خود به اهمیت بالای رعایت عدالت تاکید کرد و گفت: این موضوع در حوزه قضائی نیز بسیار مهم و قابل توجه است.

وی به ثبت نام حوزه‌های علمیه اشاره و عنوان کرد: تحصیل در حوزه‌های علمیه و فراگرفتن دروس دینی در راستای راهنمایی مسلمانان برای رعایت دین و دینداری مسئله مهمی است و جوانانی که علاقه‌مند هستند می‌توانند در این حوزه گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: تقویت حوزه‌های علمیه وظیفه شرعی است و نقش قابل توجهی در خنثی‌کردن توطئه‌های شوم دشمنان اسلام دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست