اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی گفت: سومین مجوز سرمایه‌گذاری خارجی برای تولید لنت ترمز و لنت کلاچ خودرو در شهرک صنعتی شماره ۳ شهرستان ارومیه صادر شد.
 داود غفارپور گفت: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده، مجوز سومین طرح سرمایه‌گذاری خارجی استان در سال ۱۳۹۷ با مشارکت یک شرکت عراقی تحت لیسانس کشور کره جنوبی برای تولید لنت ترمز و لنت کلاچ خودرو در شهرک صنعتی شماره ارومیه ۳ صادر شد.
وی حجم سرمایه‌گذاری این طرح را در فاز نخست، ۱۰۳ میلیون و ۵۴ هزار و ۵۰۰ یورو اعلام کرد و افزود: مجوز تخصیص این مجوز در ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ از طریق سازمان سرمایه‌گذاری‌ها و کمک‌های فنی و اعتباری وزارت امور اقتصادی و دارایی صادرشده که با اهتمام و حمایت مسئولین ارشد استان اقدامات اولیه این پروژه قبل از صدور مجوز، صورت پذیرفته بود.
غفارپور افزود: در سال جاری مجوز اول به شرکت خمیر آوران ترک با مبلغ ۸۰۰ هزار دلار مربوط می‌شود که عملیات اجرایی آن از مدتی قبل آغازشده و مجوز دوم به شرکت دهلر ایرانیان که در حدود ۱۴ میلیون دلار در زمینه تولید کنسانتره میوه بوده که عملیات اجرایی آن نیز از هفته دولت آغازشده است.
 نایب‌رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان افزود: در بخش‌های صنعت، کشاورزی و صنایع تبدیلی، نیروگاه‌های خورشیدی، طرح‌های بسیار خوبی مجوز فعالیت اخذ کرده‌اند که با بهره‌برداری از این طرح‌ها در آینده نزدیک، فرصت‌های شغلی بسیار مناسبی در استان ایجاد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست