اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هفاه دولت فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای دولت در حوزه های مختلف است گفت: اقدامات دولت در بهبود زیرساخت های توسعه ای استان بسیار شاخص است و باید این اقدامات که بخاطر مشکلات اقتصادی تحت تاثیر قرار گرفته به اطلاع مردم برسد.

علی مصطفوی عصر روز سه شنبه در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان با بیان اینکه تحریم ها، مشکلات اقتصادی و کرونا مانع آگاهسازی اقناعی از دستاوردهای دولت شده است افزود: احیای دریاچه ارومیه و هزینه های انجام گرفته برای تثبیت وضعیت آن، ارتقای شاخص های بهداشت و درمان، آموزش و صنعتی بیانگر تلاش موثر دولت در بهبود شاخصهای توسعه ای استان است.

وی گفت: فرمانداران و دستگاه های اجرایی موظف هستند با بهره گیری از ظرفیت نخبگان، رسانه ها و گروه های مرجع نسبت به اطلاع رسانی اقدامات و افتتاح پروژه طبق دستور العمل های بهداشتی اقدام نمایند.

مصطفوی افزود: به جهت شیوع کرونا و پرهیز از تجمعات غیر ضروری امسال عمده برنامه ها طبق دستورالعمل های بهداشتی و ویدئو کنفرانسی افتتاح می شود.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان اجرای طرح تابش امید برای جهاد اطلاع رسانی دستگاه های اجرائی از دستاوردهای دولت را مورد تاکید قرار داد و گفت: هر شهرستان ۸ پروژه شاخص را به بهترین شکل ممکن به اطلاع مردم برساند.

مصطفوی با اشاره به تقارن هفته دولت با ماه محرم و عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) تصریح کرد: در افتتاح پروژه باید شئونات این ماه عزیز رعایت شود.

وی استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی در اطلاع رسانی دستاوردهای دولت را مهم و موثر دانست.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز خبرنگار، بر تکریم و تقدیر از این قشر تاثیرگذار و زحمتکش در تنویر افکار عمومی به شکل شایسته توسط دستگاه های اجرائی تاکید کرد و از مدیران دستگاه های اجرایی خواست با حضور در رسانه ها نسبت به تکریم خبرنگاران و تبیین دستاوردهای دولت اقدام نمایند.

در این جلسه هر یک از اعضا به بیان دیدگاه های خود در خصوص برگزاری شایسته هفته دولت پرداختند.

با صدور احکام جداگانه ای از سوی محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، رئیس و اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی؛ با صدور احکامی از سوی استاندار آذربایجان غربی، علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به عنوان رئیس و محمد باقری مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری نیز به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت منصوب شدند.

همچنین در احکام جداگانه‌ای نادر صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی،آیدین رحمانی معاون هماهنگی امور عمرانی، ناصر حضرتی پر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، علیرضا ملامحمدی زاده فرماندار ارومیه، رسول مقابلی مدیرکل بازرسی و شکایات، منصور میرزائی مدیرکل حراست، کاظم خبازی مدیرکل امور اداری و مالی، مهرداد دلیری مدیرکل برنامه ریزی و تحول اداری، پریسا علیلو مدیرکل بانوان و امور خانواده و اسکندر خنجری معاون روابط عمومی استانداری به عنوان اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت در آذربایجان غربی منصوب شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست