اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی گفت: واحدهای تولیدی این استان که به دلیل مشکل مالیاتی تحت فشار است مورد بررسی قرار می گیرد تا پس از ارزیابی، تدابیر لازم برای رفع این مشکل اندیشیده شود.

«محمدمهدی شهریاری» روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی فاز ۳ ارومیه با اشاره به اینکه مشکل مالیاتی یکی از موانع تولید در این منطقه است، افزود: طبق بررسی ها ۱۳ سال معافیت مالیاتی برای واحدهای تولیدی مستقر در این مناطق در نظر گرفته شده است و باید روند اجرای این قانون پیگیری شود.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه امسال به نام رونق تولید نام گذاری شده است تلاش می شود واحدهای راکد و نیمه فعال با ظرفیت کامل وارد مدار تولید شود.

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت کامل واحدهای تولید زمینه ساز و نوید بخش فراهم آمدن اشتغال در استان است.

شهریاری با اشاره به اینکه امروز چند واحد تولید به مدار تولید برگشت، اعلام کرد: مشکل این واحدها بیشتر مشکل بانکی و وام های سال های گذشته بود.

وی بیان کرد: مقرر شد به صورت ویژه با مدیران بانک های عامل جلسات متعددی برگزار شود تا این مشکل واحدهای تولیدی حل و فصل شود.

استاندار آذربایجان غربی گفت: برخی از واحدهای جدید نیز کار ساخت و ساز را شروع کردند و مقرر شد در بخش سرمایه در گردش این واحدها مساعدت گردد تا میزان اشتغال این بخش نیز افزایش یابد.

شهریاری بیان کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی واحد تولیدی آلمانی «دُهلر/Dohler» با سرمایه گذرای ۱۲ میلیون یورویی در حال اجراست و فاز نخست آن تا ۲ ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی اعلام کرد: شرکت دهلر با سرمایه گذاری بخش خارجی از کشور آلمان با استفاده از آخرین تکنولوژی روز، تولیدکننده انواع کنسانتره و آبمیوه بوده که بخش کنسانتره آن در سال آینده قابل بهره برداری است.

او ابراز امیدواری کرد تا با بهره برداری از این واحد تولیدی صادرات محصول آغاز و این امر موجب جذب سرمایه و ارز برای کشور و استان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست