اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی طی دستوری به پزشکی قانونی ماموریت داده تابا استفاده از روشهای علمی، فنی و تخصصی میزان مسمومیت و مواد مسموم کننده مورد استفاده شناسایی و نتایج سریع اعلام شود.

ناصر عتباتی با تاکید بر اینکه سلامتی شهروندان خصوصاً دانش آموزان و امنیت روانی همه خانواده ها خط قرمز دستگاه قضایی است از شروع اقدامات قضایی و تحقیقات گسترده  در این خصوص خبر داد و اعلام کرد: نتایج اقدامات متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

او از مجموعه های انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی خواست با تمام توان و با استفاده از تمام ظرفیتها در جهت بررسی موضوع در استان و شناسایی و برخورد قاطع با عوامل این اقدام غیر انسانی با همکاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در اسرع وقت اقدام کنند.

در جریان مسمومیت های مشکوک و سریالی دانش آموزان و دانشجویان در ایران، دیروز مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ ارومیه از مسمومیت ۱۱ دانش‌آموز و یک کادر در هنرستان عسگری ارومیه خبر داد.

همچنین بامداد یکشنبه دانشجویان دختر خوابگاه دختران یاس دانشگاه فنی و حرفه‌ای ارومیه به صورت متوالی در ۲ بار متفاوت بوی گاز نامعلوم استنشاق کرده‌اند و ٢٩ نفر از آنها به مراکز درمانی منتقل شدند.

روز شنبه نیز در یکی از مدارس ارومیه ۲۸  نفر از دانش آموزان و ۳ نفر از کادر مدرسه با علایم سر درد و سرگیجه به وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند و این موضوع از سوی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تایید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست