اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: اعضای این  باند ۳ نفر بودند که همگی دستگیر و به چند فقره سرقت مسلحانه در مسیر مهاباد –  بوکان اعتراف کردند.

سردار خرم نیا در تشریح این خبر گفت: در ۲۳ آذرماه سال جاری واحد گشت کلانتری شهرستان مهاباد در حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پارک شده بعنوان خودرو  سرقتی مظنون و در حین بررسی آن،  مهاجم بصورت مسلح اقدام به خروج از ساختمان و تیر اندازی به سمت مامورین و مردم می کند.

وی افزود: در اثر این تیراندازی ۳ نفر از مامورین حاضر در محل زخمی و یک نفر  عابر شخصی نیز فوت می کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد:  نهایتا سارق مسلح  با یک خودرو که بصورت روشن  در خیابان پارک شده بود؛ از محل متواری  و آن را در یک مسیر رها می کند که بلافاصله با این رخداد؛ طرح  مهار  و دستگیری سارق مسلح در سطح منطقه اجرا شد.

سردار خرم نیا با اشاره به اینکه پس از بررسی ها و رد گیری های صورت گرفته توسط تیم های ویژه پلیس، گفت: سرانجام سارق مسلح در  مخفیگاهش شناسایی شد اما هیچ گونه اقدامی برای دستگیری در آنجا به جهت رعایت حال ساکنین محل(با توجه به مسلح بودن وی) صورت نگرفت.

 وی افزود: متهم  شبانه بعد از خروج از مخفیگاهش و  هنگام عزیمت به یکی از شهرستان های مرزی  دستگیر و در بازجویی ها و تحقیقات صورت گرفته به جرایم خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان خاطر نشان کرد:  اعضای این  باند ۳ نفر بودند که همگی دستگیر و به  چند فقره سرقت مسلحانه در مسیر مهاباد –  بوکان اعتراف کرده و در نهایت جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست