اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از شناسایی و دستگیری متهمان فرار مالیاتی به ارزش ۶۵۳ میلیارد ریال توسط پلیس امنیت اقتصادی استان، خبر داد.

سردار مسعود خرم‌نیا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فرار بزرگ مالیاتی در یکی از شرکت‌های واردات و صادرات، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به لزوم سرعت و دقت عمل در پی جویی کشف جرایم اقتصادی، کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی با همکاری و هماهنگی کارشناسان حقوقی اداره امور مالیاتی استان، مالکان این شرکت را که از کارت‌های بازرگانی اشخاص دیگر با انگیزه فرار مالیاتی استفاده می‌کردند، شناسایی کردند.

خرم‌نیا در ادامه بیان کرد: در بررسی بانک‌های اطلاعاتی مبلغ بدهی مالیاتی این شرکت ۶۵۳ میلیارد ریال برآورد شد که در نهایت کارآگاهان پس از جمع آوری مدارک و مستندات، ۲ متهم اصلی این پرونده را به منظور سیر اقدامات قانونی دستگیر و تحویل مراجع قضائی دادند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی در خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و مفاسد اقتصادی همچون اختلاس، جرایم بانکی، زمین خواری، فرار مالیاتی و پولشویی از اولویت‌های پلیس امنیت اقتصادی استان آذربایجان غربی بوده و برخورد قاطع با مجرمان این حوزه در دستور کار این پلیس قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست