اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده انتظامی ارومیه از دستگیری ۴ نفر از متهمان تیراندازی دیشب در این شهر خبر داد.

سرهنگ حسن شیخ نژاد گفت: در پی تیراندازی در یکی از محلات ارومیه، بنا به حساسیت موضوع، رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی پلیس، در کمترین زمان ممکن ۴ نفر از متهمان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی  دستگیر شدند.

شیخ نژاد با اشاره به اینکه موضوع این درگیری بر سر اختلاف خانوادگی بوده است، تصریح کرد: در این خصوص ۲ دستگاه خودرو توقیف و یک قبضه سلاح  نیز کشف و ضبط شد.

سرهنگ شیخ نژاد در پایان با اشاره به اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است و اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی دهیم، تاکید کرد: تلاش برای دستگیری سایر متهمان همچنان ادامه داشته و جزییات تکمیلی متعاقبا به شهروندان  عزیز اطلاع رسانی خواهد شد.

نزاع خانوادگی عامل درگیری مسلحانه در ارومیه بود

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به یک فقره درگیری مسلحانه‌ در خیابان آزادگان شهر ارومیه هم گفت: علت اصلی این درگیری نزاع خانوادگی بوده است.

سرهنگ صادق شکری افزود: بر اثر یک فقره درگیری مسلحانه‌ منجر به تیراندازی در یک خیابان این شهر، ماموران انتظامی چهار عامل این درگیری را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

به گفته وی، در این تیراندازی ۲ دستگاه خودرو و یک قبضه کلاشینکف نیز توفیف شد.

وی ادامه داد: علت اصلی این درگیری نزاع و اختلافات خانوادگی اعلام شده است.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: این درگیری ساعت حوالی ۲۰ شب رخ داده و مسوولان در حال بررسی افراد دخیل در آن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست