اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از شناسایی ۳۸ عامل انتشار اخبار جعلی در مورد ویروس کرونا در استان طی سه ماه اخیر خبر داد.

علی ابراهیمی در جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان‌غربی در خصوص کنترل فضای مجازی در رابطه با موضوع کرونا افزود: از ابتدای شیوع این بیماری ۳۴۸ مورد خبر جعلی به همراه ۹۳ نفر از عوامل انتشار این اخبار شناسایی و از این تعداد ۳۸ عامل نیز در داخل و خارج از استان دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه از زمان آغاز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تاکنون، ۲ هزار و ۲۲۴ واحد صنفی متخلف در سطح استان پلمب شده است، اظهار کرد: عمده واحدهای پملب شده مربوط به قلیان‌سراها بوده و در این مدت ۹۴۷ واحد قلیان‌سرا با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح شهر و روستاهای این استان پلمب شده است.

ابراهیمی ادامه داد: در این مدت در راستای مقابله با احتکار اقلام بهداشتی بیش از ۱۳۵ هزار و ۷۷۰ هزار ماسک، یک میلیون و ۶۴۸ هزار جفت دستکش، ۲۶۶ هزار و ۷۷۲ لیتر الکل و ۱۲۸ هزار و ۴۶۱ لیتر محلول ضدعفونی کننده کشف و ضبط شده است.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: مأموران انتظامی در بخش کنترل و اعمال محدودیت‌های ترافیکی همراه سپاه، ارتش و هلال‌احمر در ۸۸ نقطه از جاده‌های برون‌شهری به‌صورت حمایتی و پشتیبانی در قالب انتظامی، پلیس راهور و پلیس‌راه خدمات‌رسانی کرده‌اند.

به گزارش رسانه ؛ ابراهیمی با بیان اینکه عوامل انتظامی آذربایجان‌غربی در ایجاد فضای آرام با توجه به اعمال محدودیت در سطح استان موفق عمل کرده‌، گفت: پیشگیری از ایجاد بحران و ناآرامی‌های اجتماعی، سرعت بخشیدن به مدیریت پیشگیری و کنترل انتقال بیماری کرونا، وحدت رویه در اقدامات نهادها و کاهش تنش‌های ایجاد محدودیت از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست