اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان غربی گفت: طی ۵ ماهه دوم سال جاری، ۶ هزار و ۶۱۱ نفر در راستای مبارزه با موادمخدر دستگیر شده‌اند، که از این تعداد ۴ هزار و ۸۸۴ نفر معتاد بودند.

سرهنگ شمسعلی حق‌وردیان، در نشست خبری با اشاره به وظیفه مقابله و مبارزه با توزیع کنندگان و قاچاق مواد مخدر در استان گفت: طی ۵ ماهه دوم سال جاری مجموعا ۲ تن و ۴۰۴ کیلوگرم کشفیات مواد مخدر داشته‌ایم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۴ درصد افزایش داشته و بیشترین کشفیات مربوط به تریاک با ۱ تن و ۶۳۱ کیلوگرم بوده است.

حق‌وردیان با بیان اینکه ۶۷ باند نیز در این راستا انهدام شده که از رشد ۸۱ درصدی برخوردار بوده است، افزود: ۲۸۳ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شده و مجموعا ۲۳۰ هزار انواع قرص روانگران کشف و توقیف شده است.

او با بیان اینکه ۶ هزار و ۶۱۱ نفر نیز در راستای مبارزه با موادمخدر دستگیر شده‌اند، گفت: از این تعداد ۴ هزار و ۸۸۴ نفر معتاد بودند.

رئیس‌پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان غربی افزود: ۷۰۹ فقره کنترل محورهای مواصلاتی و پاکسازی مناطق آلوده نیز صورت گرفته و یکی از سیاست های اصلی ایجاد ضربه در بنیان اقتصادی قاچاقچیان بوده که ۱۲۳ میلیارد تومان به بنیان اقتصادی قاچاقچیان ضربه وارد شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست