اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: با روشن شدن زوایای تخلفات صورت گرفته در گمرک بازرگان و سوء جریان در آن تاکنون ۱۳ نفر دستگیر شده اند و در پرونده قاچاق سوخت نیز تا به امروز ۱۰ نفر دستگیر شده است و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

کمیته مشورتی پرونده‌های مهم و خاص حوزه قضایی ماکو به منظور پیگیری دو پرونده مهم تخلفات در گمرک بازرگان و باند ارتشاء و قاچاق سوخت ماکو با حضور عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و مجیدی دادستان مرکز استان در دادگستری ماکو برگزار شد.

 ناصر عتباتی بیان کرد: در این جلسه دو پرونده مهم حوزه قضایی ماکو که مربوط به تخلفات صورت گرفته در گمرک بازرگان و باند ارتشاء و قاچاق سوخت بود با حضور مسئولان قضایی ماکو، مدیر کل بازرسی استان و مسئولان امنیتی برای نظارت و ارتقاء کیفیت اقدامات قضایی تشکیل شد.

عتباتی ادامه داد: جلسات پیگیری پرونده‌های مهم در سفر به حوزه‌های قضایی در آن‌ها تشکیل می‌شود تا وضعیت این پرونده‌ها را مروری کنیم و هماهنگی بیشتری جهت نتیجه بخش بودن و روشن شدن ابعاد این پرونده‌ها و مشخص شدن تمامی افراد دخیل در آن و آخرین اقدامات صورت گرفته جهت به نتیجه رسیدن آن‌ها روشن شود تا نظارت‌ها و برخوردها تقویت شوند.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با اشاره به موضوع دو پرونده موضوع بحث جلسه گفت: با روشن شدن زوایای تخلفات صورت گرفته در گمرک بازرگان و سوء جریان در آن تاکنون ۱۳ نفر دستگیر شده اند و در پرونده قاچاق سوخت نیز تا به امروز ۱۰ نفر دستگیر شده است و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

عتباتی در پایان تاکید کرد که باید تمامی مبالغی را که متخلفان با ایجاد سوء جریان‌ها به صورت نامشروع دریافت کرده اندشناسایی و تا ریال آخر مسترد شوند تا هزینه ارتکاب جرم و تخلف را بالا برد و با برخوردهای قاطع و بدون مماشات مجازات‌هایی که اعمال می‌شود بازدارندگی لازم را داشته باشند.

در ادامه این جلسه مسئولان امنیتی استان و ماکو به ارائه گزارشی از آخرین اقدامات و تحقیقات حول محور این تخلفات صورت گرفته ارائه کردند که عتباتی و مجیدی ارشادات لازم را برای ادامه تحقیقات بیان داشتند و جلسه با اتخاذ تدابیری به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست