اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی از دعوت ۳ ورزشکار ناشنوای استان به سومین اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد خبر داد و گفت: در جریان برگزاری “بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان ۲۰۲۱ برزیل” علی شکیبازاده از ارومیه، شهاب رحیمی از بوکان و حسین سیفلو از خوی سه کشتی گیر آذربایجان‌ غربی به سومین اردوی آماده‌سازی و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد دعوت شده اند.

عبدالسلام معروفی افزود: کشتی گیران ناشنوا و کم شنوای استان که جزو دعوت کنندگان اولین و دومین اردو نیز بودند و در جریان برگزاری مسابقات کشوری دو ماه گذشته در استان قزوین موفق به کسب مدال های رنگین طلا، نقره و برنز شده بودند.

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی؛ سومین اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جهت اعزام به المپیک تابستانی ناشنوایان ۲۰۲۱ برزیل از ٢٣ بهمن لغایت ٣ اسفندماه به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود‌.

دی‌ماه امسال ۴ ورزشکار استان به اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و والیبال ساحلی و تیرماه امسال نیز ۶ والیبالیست از این استان به اردوی دوم تیم ملی ناشنوایان و کم شنوایان کشور دعوت شده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست