اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری آذربایجان غربی  در نشست معاونین فرمانداران و بخشداران که امروز پیرامون یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استانداری برگزار شد، گفت: مجریان انتخاباتی باید ۴ اصل مشارکت حداکثری، قانونمداری، بیطرفی و امانتداری را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

علی مصطفوی نماد دموکراسی در هر کشور را برگزاری  انتخابات در آن کشور اعلام کرد و گفت: یکی از وظایف مهم و ذاتی وزارت کشور برگزاری انتخابات در چارچوب قانون است.

وی افزود: اگر ما بتوانیم چالش های انتخابات را به خوبی مدیریت کنیم می توانیم برگزاری انتخابات را به عنوان فرصتی برای اتحاد، انسجام و وحدت و پیشرفت استان قلمداد کنیم.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: اگر امروز در صحنه های بین المللی با اقتدار ظاهر می شویم به پشتوانه حضور و حمایت مردم از نظام و حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و مقبولیت و مشروعیت نظام سیاسی به حضور و مشارکت گسترده مردم بستگی دارد.

مصطفوی افزود: باید نسبت به مواردی که می تواند در برگزاری انتخابات به عنوان چالشی برای استان به شمار رود حساس بود و با آمادگی کامل برای تبدیل این چالش ها و ایجاد فرصت برای جلب اعتماد اجتماعی استفاده کرد.

وی در ادامه حضور سلایق، اقشار و اقوام مختلف در انتخابات را یکی از مواردی ذکر کرد که می تواند باعث حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشد و بر فراهم نمودن زمینه و شرایط برای حضور همه سلایق ، اقوام و اقشار در انتخابات تاکید کرد.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: شعار امسال انتخابات گام دوم انقلاب، قانونمداری، بی طرفی و انسجام ملی است همچنین ۴ اصل مشارکت حداکثری، قانونمداری، بیطرفی و امانتداری باید در سرلوحه کار مجریان انتخاباتی باشد.

مصطفوی افزود: مجریان انتخاباتی موظف هستند با مطالعه قانون انتخابات و رعایت برنامه ریزی زمانبندی انتخابات ، آسیب شناسی محل اخذ آرا، مدیریت نارضایتی ها ، تعامل با هیات های نظارتی، زمینه و شرایط را برای برگزاری انتخاباتی خوب با حضور و مشارکت گسترده مردم را فراهم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست