اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرعامل شرکت ایران پاش و خیر اهدای مدرسه ضمن انتقاد از عملکرد مسوولان و دولتمردان در خصوص فرار مغزها و سرمایه گذاران گفت : دولت باید جلوی فرار مغزها و سرمایه ها را بگیرد.

دکتر میرقاسم میرزاده با تاکید بر اینکه برخی از مسوولان خودشان را به خواب زده اند، افزود : خیلی از کشورهای جهان مشوق های مالیاتی و بانکی دارند ولی اینجا فقط فشار می آورند و تولید کنندگان را دچار چالش و مشکل می کنند.

این کارآفرین و خیر ملی خاطرنشان ساخت : متاسفانه اکثر وسایل پارک های بازی غیراستاندارد هستند در حالی که به عنوان مثال در همین واحد تولیدی ایران پاش بیش از ٣۵ نوع جنس با تمام علائم استاندارد تولید، عرضه و حتی به خیلی از کشورهای جهان صادر می شود.

وی از همراهی امدادگران هلال احمر برای این کار خیر و خداپسندانه تقدیر کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در طرح” نذر آب ۴ “در سیستان و بلوچستان ۵ باب مدرسه توسط خیرین استان ساخته شد.

امیر جعفر زاده در آیین تجلیل از خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی افزود: در طرح “نذر آب ۴” که از ۲۲شهریور  تا ۶ مهر اجرا شد،۵ باب مدرسه استاندارد و متناسب با شرایط جوی به ظرفیت  ۵۰ نفر دانش آموز توسط خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در سیستان و بلوچستان احداث شد.

او تصریح کرد : در این طرح ۷۰مخزن آب و ٣ هزار بسته معیشتی وحمایتی نیز در بین روستاییان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در این طرح  با لوله کشی از قنات ها آب شرب مورد نیاز مناطق روستایی تامین شد.

گفتنی است دکتر میرقاسم میرزاده مدیرعامل شرکت ایران پاش در قالب طرح نذر آب، ۵ مدرسه پیش‌ساخته پلی‌اتیلنی را در پنج روستای محروم شامل بناب، هوته عمر، کلاتک و شیرآباد واقع در شهرستان مهرستان در استان سیستان و بلوچستان را اهدا کرده که طی مراسمی با حضور خانواده هلال احمر مورد تجلیل قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست