اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : تیم والیبال شهرداری ارومیه امروز /چهارشنبه/ از سری مسابقات هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر کشور در سه ست پیاپی مقابل همنام ورامینی خود باخت و دومین شکست خانگی خود را تجربه کرد.

این دیدار با حضور بیش از چهار هزار تماشاگر ارومیه‌ای از ساعت ۱۷ در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه سه ست این دیدار را با نتایج ۲۵ بر ۲۳،  ۲۸ بر ۲۶ و ۲۵ بر ۲۱ مقابل تیم شهرداری ورامین شکست خورد و سه امتیاز این دیدار خانگی را از دست داد.

«محمد شاهمیری» با کمک «میثم پارسه» قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و  «احمد بندری و یونس حسن‌زاده» ناظران سازمان لیگ در این دیدار بودند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه به دلیل لغو دیدارهای هفته ششم و هفتم خود مقابل تیم‌های شهداب یزد و فولاد سپاهان اصفهان به میدان نرفت و هفته گذشته در دیداری خارج از خانه مقابل تیم شهروند اراک به برتری رسید.

تیم والیبال شهرداری ارومیه با وجود داشتن آمادگی لازم و رسیدن به انسجام تیمی، در جریان تمرین‌های چند روز گذشته با مشکل مصدومیت «فرهاد قائمی» قدرتی‌زن ملی‌پوش و تاثیرگذار خود از ناحیه مچ پای چپ مواجه شد و بنا به تشخیص پزشکان این بازیکن نمی‌تواند به مدت یک ماه تیم باشگاهی خود را در مسابقات لیگ برتر ایران همراهی کند.

این تیم طی ۶ دیدار گذشته خود به سه شکست مقابل تیم‌های شهرداری گنبد، سایپای تهران و شهرداری ورامین و سه پیروزی مقابل خاتم اردکان، راهیاب ملل مریوان و شهروند اراک رسید و روز یکشنبه هفته آینده در هفته دهم این رقابتها میهمان تیم پیام مشهد است.

امسال پس از ۲ سال ناکامی، حضور تیمی پرستاره با هدایت «مصطفی کارخانه» در شهر عشاق والیبال تا حدودی امید و شادی را به هواداران مشتاق شهر ارومیه بخشیده است.

باشگاه شهرداری ارومیه امسال برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر کشور به جذب بازیکنان مطرح و ملی‌پوش اقدام کرده به طوری که بازیکنانی همچون محمدرضا حضرت‌پور، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، فرهاد سال‌افزون، فرهاد پیروت‌پور، سعید مصطفی وند، حمزه زرینی، مهدی کریمی و امیرحسین توخته را به خدمت گرفته است.

امسال تیم‌های پیکان و سایپای تهران، راهیاب ملل مریوان، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد ایرانیان سیرجان، سپاهان اصفهان، کاله آمل، پیام مشهد، شهروند اراک، خاتم اردکان و شهداب یزد در لیگ برتر حضور دارند.

سی‌وسومین دوره لیگ برتر والیبال قهرمانی ایران از روز هشتم آبان ماه جاری به صورت رفت و برگشت آغاز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست