اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : عبدالسلام معروفی سرپرست هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی امروز به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی با سعید فریور مدیرکل و معاونین بهزیستی استان دیدار کرد.

در این دیدار که آرنر نائب رئیس بانوان ، بابایی دبیر استانی و چناقلو رئیس ارومیه هیات های ورزشی ناشنوایان حضور داشتند عبدالسلام معروفی ضمن تبریک هفته بهزیستی از خدمات و همراهی مجموعه بهزیستی در سطح استان به ورزشکاران و جامعه هدف استانی تقدیر کرد و خواستار کمک بیشتر و ارتقای جایگاه ورزشکاران گمنام ناشنوای استان شد.

سرپرست هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه در جمع ورزشکاران چهره های ملی و بین المللی ارزشمندی وجود دارد که تاکنون در هیچ یک از محافل و مجالس نامی از آنها برده نشده و گمنام مانده اند، خاطرنشان ساخت : در حال حاضر ورزشکاران ناشنوای استانی در بخش های مختلف ورزش کشوری از جمله والیبال، کشتی، تکواندو و غیره حضور دارند که عضو تیم ملی هستند.

معروفی اذعان کرد : با توجه به جایگاه خوب این قهرمانان ، ورزشکاران ناشنوای استان نیازمند حمایت بیشتر و جدی تر مسوولان استانی و کشوری هستند.

سعید فریور مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی هم در این دیدار با اشاره به اینکه این اداره با تمام قدرت در راستای کمک به جامعه هدف خود گام بر می دارد ، خاطرنشان ساخت: بهزیستی آذربایجان غربی به رغم کمبود اعتبارات و مشکلات پیش رو در تلاش است تا موارد و چالش های موجود را به حداقل برساند و مجموعه کارکنان بهزیستی شبانه روز تلاش می کنند تا بتوان و نیازهای جامعه هدف را برآورد سازند.

در این دیدار سرپرست هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی با اهدای لوح تقدیری از خدمات و همراهی های مدیرکل و مجموعه کارکنان بهزیستی تقدیر کرد.

همچنین در این دیدار با معرفی سرپرست استانی و ابلاغ مدیر کل ورزش و جوانان استان، حکم ایرج عبداله پور معاون توانبخشی بهزیستی آذربایجان غربی به عنوان عضو هیئت رئیسه هیات ورزش های ناشنوایان استان اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست