اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: رسیدگی به ۶۰ درصد پرونده ها در کلانتری های کشور به صورت الکترونیکی بوده و تلاش داریم تا پایان سال این میزان به صد در صد برسد.

سردار حسین اشتری ظهر چهارشنبه در بازدید از کلانتری ۱۵ ایثار شهرستان ارومیه با تاکید اظهار داشت: در حوزه تحول کلانتری‌ها و در رسیدگی به مشکلات مردم پیشرفت بسیار خوبی داریم.

فرمانده ناجا گفت: در سال جاری بر اساس هماهنگی با مقامات قضائی رسیدگی به بخشی از پرونده‌های ما به صورت الکترونیکی صورت می‌پذیرد که در این حوزه حدود ۶۰ درصد پیشرفت داشته و تا پایان سال تلاش داریم تا به صد درصد برسیم.

او با اشاره به استفاده از ظرفیت مرزها و به ویژه همکاری کشورهای همجوار در توسعه اقتصادی، بیان کرد: این ظرفیت‌ها باید باعث ارتقا معیشت مرزنشینان عزیز کشور باشد و ما هر چقدر بتوانیم به کسانی که در زمینه تجارت قانونی فعالیت دارند کمک می‌کنیم تا وضعیت خوبی داشته باشند

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: هیچ گونه مشکلی در مرزهای طولانی آذربایجان غربی در حوزه امنیتی وجود ندارد و جزو ۵ استان امن کشور به شمار می رود.

سردار سرتیپ حسین اشتری صبح چهارشنبه در بازدید از مرزهای آذربایجان غربی با اشاره به هم مرزی نزدیک هزار کیلومتری آذربایجان غربی با سه کشور خارجی و اشراف اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانی بر مرزها اظهار کرد: آذربایجان غربی با داشتن بیش از هزار کیلومتر مرز مشترک با سه کشور جزو ۵ استان امن کشور است.

وی ادامه داد: با توجه به این امنیت، استفاده از ظرفیت‌های مرزی برای توسعه اقتصادی مرزنشینان و تجارت قانونی، بیشتر مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است.

اشتری اضافه کرد: روحیه ولایی و انقلابی مرزبانان جمهوری اسلامی ایران یکی از سرمایه‌های عظیم نیروی انتظامی است که ارزش بسیاری برای ما دارد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: تجهیزات الکترونیکی و مدرن و به روز در مرزهای آذربایجان غربی فعال است و تلاش می‌کنیم که این تجهیزات را در راستای ارتقای امنیت مرز، به‌روزرسانی کنیم.

اشتری بیان کرد: هوشمندسازی پلیس و مرزبانی یکی از اولویت‌های کاری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود که با قدرت آن را دنبال می‌کنیم.

سردار اشتری طی ۲ روز گذشته میهمان مردم آذربایجان غربی بوده و علاوه بر دیدار با مسوولان استانی، از مرزهای استان نیز بازدید کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست