اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته رشد  نزدیک به ۲۴۰۰ درصدی تناژ ترانزیت خروجی از پایانه های مرزی استان را شاهد بودیم.

فروغ فاریابی در گفت و گو با ایسنا افزود: با توجه به بازگشایی مرزها و انجام  ترانزیت کالا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی شاهد رشد چشمگیر تناژ ترانزیت ورودی و خروجی کالا در مرزهای استان هستیم.

فاریابی گفت:  در سه ماهه نخست سال جاری بالغ بر ۱۰۸ هزار تن تناژ ترانزیت ورودی و نزدیک به ۹۱ هزار تن تناژ ترانزیت خروجی از پایانه های مرزی استان انجام گرفته که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته به ترتیب بالغ بر ۶۶۵ و نزدیک به ۲۴۰۰ درصد رشد داشته است.

وی افزود: بیشترین رشد تناژ ترانزیت خروجی در بین پایانه های مرزی متعلق به پایانه مرزی بازرگان با افزون بر ۸۱ هزار تن و رشد ۳۱۵۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

فاریابی به رشد تناژ صادرات و واردات در سه ماهه سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل آن اشاره کرد و اظهار کرد: در این مدت رشد تناژ صادرات بالغ بر ۲۷۰ درصد و رشد تناژ واردات نزدیک به ۴۳۹ درصد بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست