اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی گفت: با تلاش ویژه دولت سیزدهم و همراهی نهادهای مسئول، مشکل چند دهه‌ای ۱۸ هزار و ۵۰۰ قطعه ی اعضای تعاونی های مسکن در استان شامل ۷۴ هزار خانوار رفع شد.

محمدصادق معتمدیان در دومین جلسه تعاونی های مسکن آذربایجان غربی افزود: درخصوص فعالیت تعاونی های مسکن، نظارت ها افزایش یابد تا شاهد بروز تخلف نبوده و برای مردم و اعضای تعاونی های مشکلی ایجاد نشود.

او اضافه کرد: شورای حفاظت از بیت المال با تکالیف دقیق، دستگاههای مختلف اعم از امور اراضی، منابع طبیعی، راه و شهرسازی، شهرداری و دیگر دستگاه های متولی را درخصوص فعالیت غیرقانونی برخی تعاونی های مسکن پاسخگو کند تا شاهد اتفاقات ناخوشایند مشابه نباشیم.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه افزود: برخی از تعاونی ها به شکل قانونی تشکیل شده ولی متاسفانه کار غیرقانونی انجام داده و در زمینی خارج از محدوده وارد می شوند و در نهایت انواع و اقسام مشکلات حقوقی را به بار می آورند.

معتمدیان همچنین با تاکید بر برخورد قضایی با متخلفان در حوزه مسکن،  گفت: امید می‌رود با همراهی دستگاه قضایی، برخوردهای لازم در خصوص تخلفات صورت گرفته در حوزه مسکن و به ویژه تعاونی های متخلف مسکن انجام پذیرد.

او نظارت مستمر بر فعالیت تعاونی های مسکن استان را ضروری دانسته و افزود: با تشدید نظارت و اقدامات بازدارنده، از بروز هرگونه تخلف و مشکل در حوزه اراضی و مسکن برای مردم و اعضای تعاونی ها در آینده، جلوگیری شود.

مشکلات تعاونی های ارتش، فرودگاه متروکه خوی، تعاونی کوثر گلشهر یک و ۲، تعاونی والدین شاهد، تعاونی مسکن کارکنان نیروی انتظامی نقده، تعاونی مسکن فرهنگ ۲ ارومیه، تعاونی بازرگان خوی و تعاونی های یازده‌گانه گلمان در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست