اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی در سومین جلسه کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری استان رونق تولید و ایجاد اشتغال را از جمله مهمترین اولویت های استان عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به اهداف اشتغال در استان ضروری است دستگاه های اجرایی در جذب اعتبارات ابلاغی در حوزه اشتغال فعالتر عمل کرده و اعتبارات بیشتری از منابع ملی جذب کنند.

محمد مهدی شهریاری همچنین در خصوص برخی از طرح های معرفی شده به بانک ها و اشکالات پیش رو در جذب اعتبارات اشتغال استان نیز گفت: دستگاه های اجرایی قبل از معرفی طرح ها برای دریافت تسهیلات بانکی، شرایط و امکانات متقاضیان را بررسی و درصورت داشتن شرایط لازم، افراد را برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی کنند.

در ابتدای این جلسه، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی نیز با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اعتبارات بخش اشتغال و سرمایه گذاری استان، اظهار داشت : امسال که توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده است، حمایت از تولید و ایجاد اشتغال برای مسئولان کشور و بویژه استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و برای رسیدن به اشتغال پایدار نیازمند توجه به توسعه سرمایه گذاری هستیم.

حضرتی ادامه داد: برای رسیدن به اهداف اشتغال در سال جاری،  دولت در کنار تخصیص اعتبار برای توسعه زیر ساخت ها در کشور، اعتبارات ویژه ای برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال از محل منابع بانکی و صندوق توسعه ملی اختصاص داده و مجلس شورای اسلامی نیز این اعتبارات را به تصویب رسانده  است.

وی با اشاره به سهم استان آذربایجان غربی از اعتبارات اشتغال و سرمایه گذاری، اظهار داشت: در سال جاری حدود ۱۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع بانکی و صندوق توسعه ملی برای ایجاد ۲۸ هزار فرصت اشتغال در شهر های مختلف استان اختصاص داده شده که این میزان اعتبار در قالب عقد تفاهم نامه با شش وزارتخانه در اختیار دستگاه های اجرایی استان قرار گرفته است.

در این جلسه عملکرد دستگاه های اجرایی و بانک های عامل استان و مشکلات پیش رو در خصوص طرح های معرفی شده به بانک ها مورد بحث، بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست