اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی عصر روز سه شنبه در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه محققان و مبتکران استان بیش از ۴۰ اختراع در زمنیه های پزشکی، محیط زیست، برق و الکترونیک، اپلیکیشن، سوخت های زیستی و سامانه های هوشمند را در ۴۹ غرفه به نمایش گذاشتند.
وی با اشاره به پنج محصول جدید که توسط محققان فعال در پارک علم و فناوری و بخش خصوصی در این نمایشگاه رونمایی شد، بیان کرد: خودرو دست ساز یکی از این محصولات بوده که توسط ۲ برادر و به صورت شخصی ساخته شده است.
وی اضافه کرد: دستگاه «بکهو لودر» نیز از دیگر محصولاتی بوده که تمام قطعات آن با طراحی داخلی توسط شرکت «آرکا بکهو لودر» ساخته شده و در این نمایشگاه عرضه شده است.
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: دستگاه اصلاح حرکت های ورزشی و میکسر ۳۶۰ درجه هماتولوژی با کاربرد پزشکی از دیگر محصولاتی به شمار می رود که در این نمایشگاه رونمایی شد.
حیدری ادامه داد: نرم افزار «تراوران» هم برای نخستین بار در سطح کشور در این نمایشگاه رونمایی شد که در زمینه مدیریت و کنترل حمل و نقل و خودروهای سنگین در جاده ها کاربرد دارد.
استاندار آذربایجان غربی هم در حاشیه بازدید از این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: اگر نخبگان مورد حمایت لازم و کافی قرار گیرند، محصولات مورد نیاز کشور توسط آنان تولید و تامین خواهد شد.
محمدمهدی شهریاری اضافه کرد: اتفاق های بسیار خوبی در حوزه پژوهش و نوآوری آذربایجان غربی در حال شکل گیری است و با توسعه پشتیبانی از این بخش می توان رشد چشمگیری را در عرصه تولید شاهد بود.
این نمایشگاه /۱۱ تا ۱۳ دی ماه/ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح و ۱۶ تا ۱۹ عصر در محل سالن نمایشگاه مجتمع فرهنگی ارومیه پذیرای علاقه مندان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست