اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

 آوای مرز  :  با حضور نایب رئیس مجلس، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات کشوری نخستین منظومه فضایی کشور توسط بخش خصوصی در ارومیه رونمایی شد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در این آیین که در پارک علم و فناوری ارومیه برگزار شد، گفت: همه این اتفاقات خوب و پیشرفت های صورت گرفته در کشور، نتیجه اعتماد به جوانان مستعد و خودباور است.

علی نیکزاد افزود: هرجا که ما به جوانان خود در عرصه های مختلف باور کرده ایم، در آنجا با پیشرفت های بسیار خوبی مواجه بوده ایم که همین منظومه فضایی و ماهواره اروم ست از جمله آنهاست.

او اضافه کرد: پیشرفت علمی از جمله مهمترین راه های توسعه کشور و رسیدن به قله های پیشرفت در بخش های مختلف دیگر است که مقام معظم رهبری نیز همواره بر آن تاکید داشته اند و باید بیش از پیش در مسیر توجه به این بخش حرکت کنیم

علی محمد نیکبخت، رئیس پارک علم و فن آوری آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه ۱۰۹ شرکت و با واحد فن آوری در این پارک فعالیت می‌کنند، گفت: ۶۶۸ دانش پژوه در این پارک فعالیت‌های پژوهشی خود را در بخش‌های مختلف انجام می‌دهند.

او با اشاره به فعالیت بیش از ۵۰۰ نفر از جوانان در این مرکز افزود: تولیدات شرکت‌های فعال در این پارک در زمینه‌های برق و الکترونیک، صنعت ساختمانی، کشاورزی، تولید و اتوماسیون، شیمی و پلیمر، اکوتوریسم منابع طبیعی و محیط زیست و انرژی‌های نوین زیست فناوری است.

رئیس پارک علم و فن آوری آذربایجان‌غربی اضافه کرد: مجموعه پارک علم و فناوری به صورت حرفه‌ای و با هدف توسعه نوآوری و انجام کارهای دانش‌بنیان در حال فعالیت است تا بتواند نیاز آذربایجان غربی را با بهره‌مندی از جوانان نخبه فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست