اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه سال ۱۴۰۱، سال رشد و توسعه ورزش استان بود، اظهار کرد: پارسال، موفقیت‌های مهمی در حوزه ورزش رقم خورد که کارنامه موفقی در عملکرد دولت در این حوزه بود.

سجاد بیرامی با اشاره به طرح‌های عمرانی اجرا شده در سال گذشته افزود: در سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش ۱۰ برابری اعتبارات عمرانی از محل منابع استانی با اعتباری بیش از ۲۴۰ میلیارد تومان بودیم.

وی اضافه کرد: اعتبارات ملی در این حوزه نیز با افزایش ۲ برابری به بیش از ۴۰ میلیارد تومان رسید که این اعتبار بطور کامل جذب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به جذب اعتبار ۱۶۱ میلیارد تومانی مصوب سفر ریاست جمهوری به استان، گفت: در سفرهای شهرستانی استاندار آذربایجان‌غربی نیز ۱۶۱ پروژه در قالب شورای برنامه‌ریزی و توسعه مصوب و بیش از ۶۰ مجوز ماده ۲۳ نیز برای شتاب بخشی به زیرساخت‌های ورزشی استان اخذ شد.

وی به افتتاح بیش از ۲۱ پروژه ورزشی و افزایش بیش از ۲۰ هزار متر مربع به سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی طی سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: فعال شدن بیش از ۱۱۰ پروژه ورزشی از جمله مهم‌ترین اتفاقات سال ۱۴۰۱ بود.

بیرامی ادامه داد: فعال شدن ۸ پروژه ملی بزرگ، برگزاری مناقصات متعدد برای پروژه‌های جدید و تعمیرات اماکن ورزشی استان، جذب بیش از ۲۵ میلیارد تومان اعتبار از سایر منابع از جمله محرومیت زدایی، نفت، بخش خصوصی و خیرین ورزشی از دیگر اتفاقات مهم در حوزه عمرانی بود که امید است در سال ۱۴۰۲ شتاب بیشتری پیدا کند.

وی با اشاره به سیاست‌های دولت در بازدید میدانی مدیران از مناطق و دیدار چهره به چهره با مردم، تاکید کرد: در طول سال ۱۴۰۱ بیش از ۵۰ مورد سفر به شهرستان‌های مختلف استان، نزدیک به یک هزار مورد دیدارهای چهره به چهره و برپایی ۶۰ مورد میز ارتباطات مردمی انجام گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به رسیدگی به بیش از ۳۰۰ مورد درخواست‌های مردمی، ۲ ‌مورد مذاکرات و مراودات برون مرزی و ۷۰ مورد دیدار با مقامات وزارتی، گفت: در سال ۱۴۰۱ همچنین بیش از ۲۰ مورد دیدار با مقام عالی استان، بیش از ۱۵۰ مورد دیدار با مدیران استانی از جمله ائمه محترم جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی، معاونین استاندار، مدیران کل، میزبانی بیش از ۵۰ مدیر و مسوول وزارتی و مسوولان فدراسیون‌ها از جمله مقام عالی وزارت، رییس کمیته ملی المپیک، معاونین وزیر و ۷۰ دیدار نیز با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انجام گرفت.

وی یادآور شد: برگزاری ۲ جلسه شورای اداری و نشست مشترک با هیات‌های ورزشی، نشست با سمن‌ها، جوانان، هیات‌های ورزشی، ورزشکاران و پیشکسوتان، برنامه تجلیل از قهرمانان از جمله تجلیل از مدال آوران شاخص با حضور استاندار و تجلیل از جوانان نخبه، برگزاری جلسات ستاد ساماندهی جوانان و شورای ورزش استان با حضور استاندار از دیگر برنامه‌ها در سال ۱۴۰۱ بود.

بیرامی اظهار کرد: انعقاد ۴ مورد تفاهم نامه با نهادها، ۵۲ مورد پیگیری تبدیل وضعیت کارکنان، نشست‌های‌ خبری و مصاحبه با رسانه‌های جمعی، دیدار و تکریم از خانواده معظم شهدا، افزایش سطح نظارت بر اماکن باشگاه‌ها و واگذاری‌ها، کسب رتبه برتر کشوری در پژوهش، کسب رتبه برتر روابط عمومی اداره کل در بخش خبر و گزارش های خبری جهاد تبیین و راه اندازی ۱۱ خدمات الکترونیکی از جمله Gis ٫ m۵ از دیگر موارد مهم و موفقیت‌های سال گذشته بود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به رشد ۳۰ درصدی ورزشکاران سازمان یافته استان و افزایش به ۱۰۰ هزار ورزشکار بیمه شده، گفت: در سال ۱۴۰۱ ورزشکاران استان موفق به کسب ۱۳۶ مدال در سطوح جهانی آسیایی و بین المللی شدند که نسبت به سال ماقبل آن با رشد ۳۱۰ درصدی همراه بود.

وی افزود: ۲۹۰ ورزشکار استان به تیم ملی دعوت و یا عضو آن شدند که با رشد ۷۶ درصدی همراه بود؛ همچنین کسب ۸۰۰ مدال در مسابقات مختلف کشوری با رشد بیش از ۸۴۰ درصدی و برگزاری ۱۱۸ دوره آموزشی با رشد ۳۱ درصدی از موفقیت‌های مهم ورزش استان بود.

بیرامی ادامه داد: در سال گذشته موفق به میزبانی ۶ مورد مسابقه جهانی و بین المللی بودیم که با رشد ۵۰۰ درصدی همراه بود.

وی با اعلام اینکه در سال گذشته شاهد رشد ۱۰۵ درصدی تعداد تیم‌های استان در لیگ‌های کشوری و رسیدن تعداد آنها به ۸۴ تیم بودیم، اضافه کرد: علاوه بر این میزبانی از ۲۱ اردوی تیم های ملی نیز با رشد ۹۱ درصدی همراه بود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه ساماندهی وضعیت جوانان از اولویت‌های دولت است، افزود: پنج جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در سال ۱۴۰۱ در حوزه جوانان برگزار گردید که تصمیمات خوبی نیز گرفته شد.

وی تاکید کرد: برگزاری پنج جلسه کمیته‌های تخصصی، راه اندازی هفت مرکز جدید مشاوره ازدواج و خانواده، تاسیس ۱۲ سازمان مردم نهاد جوانان، تشکیل ۱۴ شبکه تخصصی سمن‌ها، برگزاری ۳۱۲ کارگاه آموزشی ازدواج و تحقق ۸۵ درصدی اعطای وام‌های ازدواج نیز در سال ۱۴۰۱ اجرایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست