اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جبهه حق با الگوگیری از شهید عزیزمان حاج قاسم پیش می رود و کسی نمی‌تواند مانع آن شود. اولین تاوانی که آمریکایی ها باید به خاطر ترور شهید سلیمانی بدهند، خارج شدن با خفت و خواری از منطقه است.

سردار رمضان شریف امروز یکشنبه ١٢ دی ماه، در آیین بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ارومیه، افزود: همچنان که آمریکایی ها از افغانستان با خواری و خفت خارج شدند، از دیگر کشورهای منطقه نیز باید بیرون بروند.

او با اشاره به سخنان چند روز پیش اشرف غنی رییس جمهوری پیشین افغانستان در خصوص خیانت آمریکایی ها به وی،  اضافه کرد: این حرف اشرف غنی، زبان حال شیخ نشینان حاشیه پیرامون کشور ماست.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: این شیخ نشینان بدانند که نظیر مبارک در مصر، صدام حسین در عراق، بن علی در تونس و شاه ایران به جای سستی تکیه کرده اند.

سردار شریف اضافه کرد: جبهه حق با الگوگیری از شهید عزیزمان حاج قاسم پیش می رود و کسی نمی‌تواند مانع آن شود.

او با اشاره به اینکه سردار سلیمانی با وجود عده و تجهیزات کمتر مقابل تروریست های تا بن دندان مسلح سوریه و عراق پیروز شد، اظهار کرد: حاج قاسم مدت ها پیش از شکست کامل داعش و ایادی آمریکا در منطقه، وعده شکست آنها را داده بود که این امر به دلیل اشراف و شناخت وی از جبهه دشمن و صلابت و استحکام جبهه مقاومت تحقق یافت و دشمنان اسلام شکست خوردند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص پیروزی ملت و دولت سوریه بر تروریست ها در همان ابتدای فعالیت گروه های تروریست در این‌ کشور، بیان کرد: این امر نیز سال ها بعد محقق شد و همان روز ملت و دولت سوریه پیروز میدان شده است.

سردار شریف گفت: امروز فاطمیون، حیدریون، زینبیون، بسیجیان کشورمان و لبنانی ها افتخار می‌کنند در جبهه ای بجنگند که قاسم سالها فرمانده آن بوده است.

او با اشاره به ترس همیشگی دشمنان از حاج قاسم، افزود: به داد و فریادهای صهیونیست ها و آمریکایی ها نگاه نکنید، آنها هنوز هم از تفکرحاج قاسم می ترسند و حتی از ابراز ارادت جوانان در فضای مجازی به ایشان نیز هراس دارند.

 سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه حاج قاسم همواره به دنبال دیده نشدن بود، بیان کرد: این اخلاص وی موجب شده تا بعد از ۲ سال از شهادت این شخصیت والامقام همچنین از او یاد می شود و جوانان پیرو مکتب حاج قاسم هستند.

سردار شریف اضافه کرد: چندی پیش یکی از مقامات برجسته آمریکایی گفته بود که ما حاج قاسم را به خاطر شکست در منطقه ترور نکردیم بلکه این ترور به خاطر محبوبیت وی و حلقه وصل بودن او بین مردم و نظام انجام شد.

او گفت: آمریکایی ها و دشمنان ایران اسلامی سال ها در تلاش بودند که بین ملت و نظام فاصله بیندازند ولی حاج قاسم با محبوبیت خود، مانع این می شد. یکی دیگر از ویژگی های حاج قاسم این بود که خود را سرباز ولایت می دانست و شهرت او نیز محصول عنایات، توجهات، تدابیر، نصایح، پشتیبانی ها و اعتماد ویژه رهبر معظم انقلاب بود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: حاج قاسم برای همه اقشار و افراد در جامعه ما درس دارد و او همواره الهام بخش، منشا اثر و الگو بوده، هست و خواهد بود.

سردار شریف گفت: این الگو بودن به حدی است که جوانان فلسطینی در رژه خود، عکس حاج قاسم را در جلوی صفوف خود حمل و نشان می دهند که از او پیروی می‌کنند.

در این آیین یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم‌ سلیمانی گرامی داشته شد.

شهید سلیمانی روز ۱۳ دی سال ۱۳۹۸ بر اثر حمله تروریستی آمریکایی ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست