اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا در نشست صمیمی با اصحاب رسانه گفت : انقلاب اسلامی از ۴٣ سال قبل تحریم شده است و با پوست و خون و استخوان ها فشارها را تحمل کردیم

سردار محمد تقی اوصانلو با اشاره به رشادت های نیروهای مسلح از اول انقلاب تاکنون افزود : به رغم همه تحریم ها و فشارها و کمبود امکانات حتی یک وجب خاک هم به دشمن واگذار نشد و عملیات های بزرگ به پیروزی رسید.

وی ادامه داد : وقتی این روزها صحبت از تحریم و فشار می شود خنده ام می گیرد روزهای اول انقلاب هیچ چیزی نداشتیم ولی در حال حاضر با تلاش فرزندان این سرزمین همه چیز داریم و در بسیاری از تولیدات خودکفا شده ایم.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا با اشاره به سالروز عملیات والفجر ٨ گفت : برای استقلال و آزادی جمهوری اسلامی بیش از ٣٠٠ هزار شهید تقدیم کردیم.

سردار اوصانلو اذعان کرد : رشادت ها و سختی ها و افتخارات انقلاب باید به همه نسل ها منتقل شود.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا  گفت : انقلاب اسلامی ایران در همه این سال ها مدافع مظلومین جهان و منطقه بوده است.

سردار محمدتقی اوصانلو افزود : یکی از بزرگترین کار در طول انقلاب اسلامی فراموش نکردن ظلم و خیانت صهیونیست ها بر علیه مردم مختلف جهان و انقلاب های منطقه بوده است.

وی ادامه‌ داد : در طول ۴٣ سال عمر انقلاب همراه مردم بودیم که در طول جنگ ١٢ هزار شهید در آذربایجان غربی و ۵ هزار شهید هم در استان کردستان به شهادت رسیدند.

او با اشاره به مشکلات موجود و تلاش دشمن برای القای ناامیدی در بین مردم خاطرنشان کرد: نیروهای رزمنده شمالغرب در بین مردم بوده و در همه عرصه های مردمی و توسعه ای حضور داشتند و دارند

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا گفت : قلک دشمن در منطقه آل سعود است.

وی بیان کرد: به رغم همه تلاش دشمن در طول سال های گذشته امنیت خوبی در منطقه ایجاد شد.

سردار اوصانلو اذعان کرد: در سال های اخیر و در کوتاه ترین زمان ممکن ١۶٠٠ کیلومتر جاده احداث ، بیش از ٧٠٠ کیلومتر کابل گذاری برقرسانی و دهها کار عمرانی در نوارهای مرزی انجام شده است.

وی با اشاره با وضعیت عالی امنیتی منطقه تصریح کرد: نیروهای رزمنده شمالغرب شعار ” ما می توانیم” را معنا کردند و مردم بصورت شبانه روزی با امنیت و آرامش کامل در نقطه های صفر مرزی تردد دارند

او بیان کرد : دشمن تاب تحمل امنیت و آرامش منطقه را ندارد ولی به رغم همه شیطنت ها سپاه و قرارگاه در همه صحنه ها در کنار مردم می باشد.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا با اشاره به حضور پررنگ نیروهای رزمنده شمالغرب در ایام کرونا هم گفت : سپاه در همه حوزه ها و حتی در بخش معیشت مردم نیز حضوری پررنگ دارد.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا گفت : در بخش محرومیت زدایی بیش از ١۶ هزار پروژه توسط قرارگاه شامل مدرسه، پل، غسالخانه، خانه عالم و غیره اجرا شده است.

سردار محمد تقی اوصانلو افزود : همچنین بیش از ١٣٠٠ خانه محروم افتتاح و تحویل مردم شده است.

وی بیان کرد : بخش محرومیت زدایی و مردمیاری قرارگاه در ۶ عرصه آب روستایی، راه ، بهداشت، مدرسه سازی و غیره عملیات عمرانی انجام می دهد.

او ادامه داد : برای حل معضل کم آبی بیش از ٣٠٠ روستا در سطح استان حدود هزار میلیارد تومان در آذربایجان غربی و ۵٠٠ میلیارد تومان در کردستان تفاهم نامه امضا شده و به رغم عدم اختصاص اعتبار عملیات انتقال آغاز شده است.

سردار اوصانلو تاکید کرد : در بخش جهیزیه نیز بیش از ۵٠٠٠ بسته معیشتی توزیع شده و در حوزه اشتغال خرد هم اقدامات ارزشمندی انجام گرفته است.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا گفت : در حوزه بازارچه های مرزی هم دنبال مصوبه هیات دولت هستیم تا بتوان بخشی از مشکلات مرزنشینان حل شود.

سردار اوصانلو با اشاره به فعالیت قرارگاه در حوزه عملیات روانی گفت : بسته فرهنگی به دولت ارائه شده تا در برنامه هفتم توسعه مصوب شود.

سردار اوصانلو با اشاره به اقدامات قرارگاه حمزه سیدالشهدا در رابطه با میزان کشفیات سلاح و مهمات جنگی در مرزهای شمال‌غرب اظهار داشت: طی ۲ سال گذشته یک هزار و ۹۶۱ سلاح جنگی، پنج هزار و ۷۰۰ سلاح شکاری و ۸۷ هزار قطعه مهمات در مرزها کشف و ضبط شده است.

وی تاکید کرد: بیش از ۹۰ درصد سلاح‌های وارد شده را دستگیر و کشف و ضبط کردیم.

او بیان کرد: این قرارگاه توانسته طی چندسال گذشته یک‌هزار و ۱۰۰ کیلومتر جاده کوهستانی در مرزهای شمال‌غرب کشور ساخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست