اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا( س) گفت: دشمنان همواره درصدد ایجاد مشکل در منطقه هستند.
سردار سرتیپ پاسدار محمد تقی اصانلو در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر اطلاعات، استاندار آذربایجان غربی ، نمایندگان مجلس و مدیران کل ادارات در استانداری برگزار شد ، با بیان اینکه منطقه شمالغرب از مناطق مهم و حساس از لحاظ امنیتی است افزود : دشمن از اوایل انقلاب تاکنون دسیسه های زیادی در منطقه انجام داده و با تمام قوا و با فعالیت گروهک های مختلف سعی درایجاد مشکل در منطقه داشته و دارد که با یاری خدا و تلاش نیروهای امنیتی ، نظامی و انتظامی  تمامی نقشه هایشان نقش برآب شده است.
وی با اشاره به اینکه آمریکا و ایادی استکبار بعد از ۴۰ سال همچنان علیه نظام توطئه می کنند ، تصریح کرد : امروزه با وحدت و اشراف کامل بر کوچکترین حرکات دشمن واقف هستیم و با خنثی کردن نقشه ها و عملیات کورکورانه شان دشمن را ناکام گذاشته ایم.
سردار اوصانلو باتاکید براینکه دشمن هرچه تلاش میکند باز بادر بسته روبرو می شود ، یادآور شد: به یمن وحدت و تلاشهای نیروهای مسلح و امنیتی ، سپاه و بسیج امنیت کامل در منطقه شمالغرب برقرار است.
فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا با تاکید بر اینکه امنیت نعمت ارزشمندی است که امروزه ملت ایران از این نعمت برخوردارند اظهار کرد: جذب سرمایه گذار خارجی به کشور و استان نشان از امنیت موجود است که با اشتغالزایی بواسطه سرمایه گذاری، امنیت پایدار مردمی نمود پیدا خواهد کرد.
به گزارش ایسنا ؛ وی وجود قاچاق در مرز را از معضلات در منطقه عنوان کرد و گفت: ایجاد اشتغال و تصمیم گیری در خصوص وضعیت و مشکلات بازارچه های مرزی در ریشه کنی قاچاق موثر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست