اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نخستین پایگاه الکترونیکی ویژه صنعت گردشگری آذربایجان‌غربی در شهرستان مرزی سردشت مجوز فعالیت گرفته و راه‌اندازی شد.

مسوول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سردشت اظهار داشت: این پایگاه الکترونیکی در راستای توسعه اشتغالزایی و بهبود وضعیت معیشتی مردم در حوزه گردشگری در این شهرستان فعالیت خواهد کرد و تلاش دارد با تولید محتواهای ویدیویی و معرفی پتانسیل‌های فرهنگی و هنری، گردشگران را از سایر نقاط کشور و خارج از کشور به این شهرستان جذب کند.

صلاح محمدی افزود: این پایگاه که با عنوان “سردشت توریسم” فعالیت خود را آغاز خواهد کرد دارای یک تیم مستندسازی و فیلمبرداری است که تاکنون بیش ۳۰۰ محتوای ویدیویی را از نقاط مختلف این شهرستان و جاذبه‌های گردشگری آن تهیه کرده‌ است که در سطح فضای مجازی با هزاران دنبال کننده منتشر خواهد کرد.

وی اضافه کرد: محتواهای تولیدی این مجموعه شامل گزارش، مستند و کلیپ‌هایی در مورد معرفی مناطق گردشگری سردشت است که از نقاط مختلف شهرستان به ویژه جاذبه‌های خاص روستاهای منطقه، چشمه‌ها و مسیرهای طبیعت‌گردی و اکوتوریسم تهیه شده‌اند.

وی با بیان اینکه شهرستان سردشت به عنوان نگین سبز گردشگری غرب کشور با داشتن طبیعتی سرسبز و آب و هوایی معتدل دارای پتانسیل‌های بکر و ویژه گردشگری است اضافه کرد: امید است با حمایت مسوولان بتوان این بهشت گمشده را هرچه بیشتر به علاقه‌مندان به طبیعت و توریسم در کشور معرفی کرد.

ایرنا نوشت؛ سردشت توریسم” به عنوان پایگاه هنری و فرهنگی ویژه گردشگری و معرفی ظرفیت های توریستی شهرستان سردشت، پس از گذشت چهار سال از فعالیت در سطح فضای مجازی، به موجب ماده ۱۳ قانون مطبوعات مصوب ۲۸/۱۲/۱۳۶۴ مجلس شورای اسلامی پروانه انتشار خود را در زمینه فرهنگی هنری و به زبان‌های فارسی و کُردی به شماره مجوز  ۸۸۴۸۷ و نشانی الکترونیکی www.sardashttourism.ir دریافت کرد.

صاحب امتیاز پایگاه هنری سردشت توریسم، “عبدالسلام ابراهیم پور” و مدیرمسوول آن “هادی ابراهیم پور” هستند که این تیم همزمان، مدیریت مجموعه اقامتگاه‌های بوم گردی را نیز بر عهده دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست