اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت:برقراری مستمری افراد پشت نوبتی به عنوان یکی از مطالبات استان از مسئولان کشوری پیگیری می شود.

رضا ابراهیمی، امروز ۲۲ اسفند در آئین تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از تلاش‌های دکتر فریور به عنوان مدیرکل بهزیستی استان، خدمت در بهزیستی و ارایه خدمات به جامعه هدف این مجموعه را یک عبادت دانست و افزود: بهزیستی به عنوان یک نهاد مهم و تاثیر گذار در بحث حمایت از افراد معلول و در معرض آسیب است و به عنوان یک نهادی پویا و فعال در زمینه های مختلف حمایتی، فعال است.

وی با ابراز تاسف از وجود ۲۱ هزار خانوار پشت نوبتی دریافت مستمری در بهزیستی استان گفت: با احتساب خانواده های این افراد، در حدود ۸۰ هزار نفر با وجود تایید استحقاق دریافت خدمات همچنان از این حقوق خود محروم هستند که نیازمند است به این موضوع توجه ویژه شود و برقراری مستمری این افراد پشت نوبتی به عنوان یکی از مطالبات استان از مسئولان کشوری پیگیری می شود.

ابراهیمی توجه به اصل کرامت انسانی در ارائه خدمات به جامعه هدف را اصلی مهم عنوان کرد و گفت: خدماتی که در بهزیستی به جامعه هدف ارائه می‌شود باید توام با حسن کرامت انسانی که مورد تاکید اسلام و قانون اساسی است، همراه باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، تغییر و تحول در حوزه مدیریت را امری طبیعی دانست و افزود: در هر مجموعه مدیریتی، بواسطه تغییر و تحولات، ایده‌های جدید وارد سیستم شود که پویایی مجموعه بیش از پیش برقرار باشد.

ابراهیمی ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله دکتر فریور، ضمن آرزوی توفیق به سرپرست جدید کار در دولت سیزدهم را انقلابی وار و جهادی گونه عنوان کرد و افزود:  امید است سرپرست جدید نیز با روحیه جهادی، تفکری انقلابی با برنامه‌ریزی و همراهی با سایر سازمان‌ها در جهت حل مشکلات جامعه هدف قدم‌های مثبتی بر دارد.

در این مراسم از زحمات دکتر سعید فریور قدردانی و پروین محمدپوری به عنوان سرپرست بهزیستی استان معرفی شد.

محمدپوری پیش از این معاون امور پیشگیری اداره کل بهزیستی استان بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست