اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سفیر ایتالیا در ایران با اشاره به علاقه تجار و فعالین اقتصادی این کشور برای حضور در بازار ایران، گفت: به احیای برجام و آغاز روابط جدید اروپا با ایران امیدوار هستیم.

جوزپه پرونه امروز در جریان سفر به ارومیه در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی، ضمن بیان اینکه در گذشته ایتالیا شریک نخست جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه اروپا بود، افزود: به دنبال رفع شرایط فعلی و برداشتن تحریم‌ها برای گسترش تجارت با ایران و توسعه سرمایه گذاری هستیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ایتالیا می‌تواند در ایجاد تکنولوژی ماشین آلات کشاورزی، صنعتی و بهره‌وری محصولات تولید شده، تجارب خود را به جمهوری اسلامی ایران و استان آذربایجان غربی منتقل کند.

سفیر ایتالیا در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تمایل این کشور برای گسترش روابط گردشگری با کشورمان، افزود: علاقه مندیم تا با برخی از استان‌های دارای ویژگی‌های خاص گردشگری از جمله آذربایجان غربی، همکاری فرهنگی و گردشگری مشترک داشته باشیم.

وی همچنین آذربایجان‌غربی را دارای پتانسیل‌های ویژه اقتصادی، فرهنگی و گردشگری دانسته و یادآور شد: به اهمیت تاریخی و جغرافیایی آذربایجان‌غربی به خوبی واقف هستیم.

پرونه تنوع دینی، قومی و مذهبی آذربایجان‌غربی را نیز یک ظرفیت بی نظیر معرفی کرده و افزود: این استان به عنوان یک الگوی همزیستی مسالمت آمیز، الگویی کم نظیر در سطح جهانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست