اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر ظهر امروز در سالن مدرسه نیلوفر ارومیه برگزار شد.

معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان غربی در این مراسم گفت: مقابله با امپراطوری رسانه ای داشتن سواد رسانه ای اولویت اصلی جامعه است.

سرهنگ مهدی رضوی افزود : باید به علم روز آشنا بود و در مرحله اول باید سواد رسانه ای داشت چرا که برای مقابله با امپراطوری رسانه ای داشتن سواد رسانه ای اولویت اصلی  جامعه است.

وی با اشاره به اینکه با داشتن سواد رسانه ای می توان سره را از ناسره تشخیص داد ، تصریح کرد: نباید اجازه داد دشمن و امپراطوری رسانه با تحریف واقعیت دستاوردهای نظام را کم ارزش و جای حق و باطل را تغییر دهند.

سرهنگ رضوی با اشاره به اینکه در دنیا آزادی رسانه ای وجود ندارد، اظهار کرد: آزادی رسانه ای در جهان یک جانبه است و آنچه به نفع خودشان باشد را پوشش می دهند و در مقابل ظلم به مظلوم  سکوت می کنند.

معاون اجرای سپاه شهدای آذربایجان غربی با تاکید به اینکه قدرت ملت ایران موشک نیست بلکه بصیرت و آگاهی ملت و ولایت فقیه است، خاطر نشان کرد: درخواست مذاکره با امریکا از طرف ایران در شان ملت ایران نیست و ما در این مدت نشان داده ایم که با دشمن سازش نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: در برهه حساسی قرار داریم، باید حیله دشمن را بشناسیم و با جهاد تبیین به مقابله با امپراطوری رسانه غرب بپردازیم.

رییس بسیج رسانه سپاه شهدای آذربایجان غربی هم در این مراسم تاکید کرد : سومین جشنواره استانی رسانه ابوذر در ۹ قالب و ۱۰محور برگزار و امروز اختتامیه آن برگزار شد.

یاشار کافی مولا با اشاره به اینکه ۲۸۹ اثر به این جشنواره ارسال شده بود، تصریح کرد: ۱۲۹ اثر به هیئت داوری ارسال و ۲۱نفر عنوان رتبه برتر استانی را کسب کردند.

او بابیان اینکه تمام تلاش بسیج رسانه برگزار کیفی جشنواره بود ، اظهار کرد: رویکرد سومین دوره جشنواره رسانه ابوذر انسجام رسانه ای استان است چرا که قلم اصجاب رسانه در تمامی زمینه های انقلاب تاثیر گزار است.

وی ادامه داد: از ۲۱ اثر برتر استانی ۸ اثر به جشنواره ملی ابوذر ارسال و یک اثر در در بخش مستند حائز رتبه اول شد.

در ادامه این مراسم از برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای ابوذر با اهدای لوح تجلیل شد.

همچنین از یوسف رحیمی حیدرلو خبرنگار آزاده و ایثارگر مرکز ارومیه بخاطر بیش از سه دهه تلاش بی وقفه در حوزه رسانه استان آذربایجان غربی با اهدای لوح تقدیر فرماندهی سپاه شهدای این استان و بسیج رسانه تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست