اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی، همواره پیرو ولایت و حامی مردم بوده و برای تضمین آسایش مردم، خنثی سازی توطئه‌ها، مقابله با جدایی طلبان و برای پاسداری از انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف نقش آفرینی کرده است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در برنامه زنده تلویزیونی اولدوز، گفت: پاسداری یک رسالت است که ابتدایش از عاشورا رقم خورده و حضرت ابوالفضل العباس(ع) نیز نماد پاسداری است.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی افزود: سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی، همواره پیرو ولایت و حامی مردم بوده و برای اینکه آسایش مردم تضمین شود، برای خنثی سازی توطئه‌ها و مقابله با جدایی طلبان و برای پاسداری از انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف نقش آفرینی کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه برخواسته از دل مردم و برای مردم است، اظهار کرد: سپاه همواره در محرومیت زدایی، احداث خانه محرومان، مقابله با اقدامات توطئه‌ای دشمنان وارد میدان شده و طومار آنهایی که می‌خواستند طومار انقلاب را بچینند، را پیچیده است.

سردار شهسواری به اقتدار موشکی سپاه اشاره کرد و افزود: موشک‌های جمهوری اسلامی ایران آماده شلیک‌ به قلب دشمنان انقلاب هستند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران‌ مدیون راهبری‌های رهبری است، تصریح کرد: ضریب امنیت جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست و مرزهای آذربایجان‌غربی نیز از امنیت بالایی برخوردار هستند.

وی با اشاره به فعالت چهار هزار گروه جهادی  در آذربایجان غربی اظهار داشت:  افتتاح ۲۱۷ پروژه در سطح استان و اهدای بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه از جمله اقداماتی است که در راستای کمک رسانی و محرومیت زدایی انجام می شود.

وی تصریح کرد: بسیج در ایام کرونا ۴۲ کارگاه تولید ماسک راه اندازی کرد که در حال فعالیت هستند و همچنین در این ایام ۹۰ هزار بسیجی وارد میدان شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست