اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و رئیس قرارگاه دانشگاهی کنترل کووید گفت:مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌غربی به ۶۹ نفر رسیدند ، خوشبختانه فوتی جدید نداشتیم و همان ۲ مورد قبلی است .

جواد آقازاده افزود: ما در مرحله ی صعود منحنی بیماری کرونا هستیم و پیش بینی می‌کنیم در این هفته تعداد موارد مثبت افزایش یابد.

رئیس قرار گاه دانشگاهی کنتری کروناویروس تصریح کرد: تنها راه در امان ماندن از این ویروس رعایت بهداشت فردی و ماندن در خانه است.

وی با اشاره به تصمیماتی که در سطح استان گرفته شده گفت:  جاهایی که که محل تجمع و پرازدحام است باید تعطیل شود و تعطیل خواهد شد.

آغاز فعالیت نخستین واحد تولید صنعتی ماسک در آذربایجان‌غربی

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: یک واحد تولیدی ماسک به صو رت صنعتی طی دو سه روز آینده وارد مدار خواهد شد و اولین تولید کننده صنعتی ماسک در استان می‌شود.

جلال غفارزاده در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: این هفته به طور گسترده دستکش معاینه، لاتکس و ونیل در تمام داروخانه های استان به اندازه کافی توزیع خواهد شد که نیاز عموم مردم  برطرف شود .

وی افزود :مراکز بهداشتی و درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان مشکلی از لحاظ دستکش ندارند و بیمارستانهای غیر دانشگاهی و مراکز تشخیصی درمانی سرپایی و خصوصی هم دستکش توزیع خواهد شد و آذربایجان‌غربی نخستین استانی لقب می‌گیرد که دستکش در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در تولید محلول‌های ضد عفونی‌کننده مشکلی در استان وجود ندارد تصریح کرد: در مورد محلول‌های ضد عفونی کننده وضعیت در روزهای آینده رضایت بخش می‌شود و آذربایجان‌غربی جز معدود استانهایی است که به طور گسترده و کامل در سطح داروخانه ای و تامین نیازهای مردم اقدام می‌کند و در حال کامل شدن بوده و در این مورد به حد متوسط به بالا رسیده است.

سپاه ‌با تمام ظرفیت و امکانات در اختیار مردم برای مقابله با کروناست

جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: عزم ملی برای مقابله با ویروس کرونا در مناطق مختلف کشورمان شکل گرفته است.

سردار سرتیپ دوم الله‌وردی داداش‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: عزم ملی برای مقابله با ویروس کرونا در جای جای کشورمان شکل گرفته که مجموعه سپاه نیز با همه ظرفیت‌ها و امکانات در اختیار آحاد مردم است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهادی مردمی و برخاسته از متن جامعه ایمانی و انقلابی ایران، همواره در کنار مردم قرار دارد تصریح کرد: این موضوع و همدلی مجموعه سپاه با آحاد جامعه در سال‌های بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی به اثبات رسیده است.

این مسئول با بیان اینکه در هنگام مصائب و بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و دیگر موارپ همواره در کنار اقشار مختلف مردم بوده‌ایم اضافه کرد: بنابراین در برهه کنونی که سلامتی و امنیت روانی اقشار مختلف مردم در معرض خطر قرار دارد به طور قطع در کنار آحاد جامعه خواهیم بود.

جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی، به تشکیل «قرارگاه پیشگیری و مقابله با کرونا» در سپاه شهدای آذربایجان غربی اشاره کرد و بیان داشت: با به کارگیری همه ظرفیت‌های موجود در بسیج جامعه پزشکی، شبکه بهداشت و درمان، بسیج اصناف، بسیج سازندگی و سایر اقشار، متناسب با الزامات به صحنه آمده‌ایم.

راه اندازی بیمارستان صحرایی در ارومیه ‌

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی قرارگاه پیشگیری و مقابله با کرونای سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بیمارستان صحرایی در ارومیه برای اقدامات پیشگیرانه و درمانی در مجتمع شهید کاظمی ارومیه راه‌اندازی می‌شود.

یوسف شاکر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه اظهار داشت: روز سه شنبه بیمارستان صحرایی ارومیه با هدف اقدامات پیشگیرانه و درمانی در مواجهه با ویروس کرونا افتتاح می‌شود. این بیمارستان صحرایی در محل مجتمع شهید کاظمی ارومیه واقع در بلوار هفت تیر جنب ترمینال راه‌اندازی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ضمن هماهنگی‌های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی استان، قرارگاه مقابله با ویروس کرونا در مناطق مختلف کشور از جمله آذربایجان غربی راه‌اندازی می‌شود که بیمارستان صحرایی نیز در ذیل آن راه‌اندازی خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه آمادگی‌های همه‌جانبه برای هرگونه همکاری با سیستم بهداشت و درمان استان را داریم تأکید کرد: بنابراین برای ریشه‌کن شدن این ویروس از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست