اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی، از شناسایی ۳۵ نقطه حادثه خیز در استان خبر داد و گفت: امسال ۱۰ مورد از این نقاط اصلاح شده و تا پایان سال نیز ۱۲ مورد دیگر با اقدامات عمرانی حذف می شود.

آیدین رحمانی رضائیه روز سه شنبه در آیین تجلیل از نمونه های ترافیکی استان با تبریک هفته نیروی انتظامی افزود: امنیت پایدار در کشور مدیون تلاش نیروهای نظامی و انتظامی است و مردم ایران اسلامی قدردان ایثارگریها و از جان گذشتگی های نیروهای نظامی کشورمان هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی تصادفات را مهمترین عامل مرگ و میر در کشور دانست و گفت: متاسفانه در ده سال گذشته تعداد فوتی های ناشی از تصادفات رقم بالایی بود که این مسئله تاثیرات مخرب بسیار زیاد اجتماعی را به همراه دارد.

رحمانی افزود: با تدابیر اندیشیده شده در کشور و رویکرد جدید شورای ترافیک و کمیسیون حمل و نقل آهنگ تغییرات در تلفات ناشی از تصادفات رو به کاهش است و امیدواریم با اقدامات انجام شده شاهد مرگ هیچکدام از هموطنانمان در تصادفات رانندگی نباشیم.

او عامل انسانی را یک از مهمترین دلایل بروز تصادفات معرفی کرد و ادامه داد: فرهنگ سازی و آموزش افراد جامعه با اصول و قوانین راهنمایی و رانندگی  و اهمیت اجرای قوانین و مقررات رانندگی می تواند در کاهش ضریب عامل انسانی در بروز تصادفات موثر باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: توجه به ارتقای کیفیت خدمات مراکز فنی و همچنین افزایش کیفیت خودروهای تولیدی می تواند در کاهش مرگ و میر ناشی از تصادفات نقش مهمی داشته باشد.

رحمانی با اشاره به ایمن سازی جاده های استان به عنوان یکی از مهمترین اولویت های استان در راستای ایجاد فضای ایمن در حمل و نقل در سالهای اخیر گفت: ۲۰ درصد از اعتبارات عمرانی استان در سال جاری به فصل حمل و نقل اختصاص یافته است .

او  ادامه داد : در سال جاری ۳۲۵ کیلومتر از راههای اصلی استان آسفالت شده و تلاش می شود تا پایان سال این رقم به ۴۲۵ کیلومتر افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین ادامه داد: برای امنیت ترددها و کاهش تصادفات جاده تاکنون نیمی از راههای روستایی استان نیز آسفالت شده است.

رحمانی همچنین در خصوص کاهش تصادفات داخل شهر نیز با اشاره به مصوبات شورای ترافیک استان بر هوشمند سازی کنترل ترافیک و حذف سرعت گیر های غیر استاندارد در تاکید کرد .

در این آیین به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، از نمونه های ترافیکی استان تجلیل شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست