اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، امسال ۶ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی بازمانده از تحصیل در استان شناسایی شدند.

ابراهیم محمدی اظهار داشت: امسال براساس اعلام مرکز برنامه ریزی و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش از آمار کل دانش آموزان ۶ تا ۱۶ سال در مقطع ابتدایی ۶ هزار و ۸۷۴ نفر براساس پالایش اسمی بازمانده از تحصیل شناسایی شدند.

وی افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۱۰۷ نفر شناسایی نهایی شده و بقیه قابل شناسایی نبود و ۶۴۳ نفر آنان در ابتدای سال تحصیلی جذب شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: از ۶۹۶ نفر باقی مانده که شرایط تحصیلی دارند نیز مقرر شده تا ۴۷۰ نفر به تدریج به مدرسه بازگردند و بقیه به علت شرایط زندگی که داشتند امکان جذب نداشتند.

محمدی اضافه کرد: در مقطع متوسطه اول و دوم بعد از بررسی تعداد دانش آموزانی که سال قبل در حال تحصیل بودند و امسال از تحصیل بازمانده اند ۱۴ هزار و ۵۴۲ نفر شناسایی شدند. بعد از بررسی ها محرز شد که سه هزار و ۴۶۱ نفر امکان بازگشت به مدرسه را به علت مهاجرت یا فوت ندارند.

وی ادامه داد: از این تعداد  ۹ هزار و ۷۲۰ نفر هم امکان بازگشت به مدرسه داشتند که یک هزار و ۳۶۱ نفر جذب شدند.

محمدی بیان کرد: برنامه ریزی شده از ۹ هزار و ۷۲۰ نفر شناسایی شده که امکان تحصیل و بازگشت دارند ۲ هزار و ۱۰۰ نفر جذب شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش گفت: ۲هزار و چهار نفردر ۲ مقطع یاد شده امسال جذب مدارس شده اند و برنامه ریزی شده تا ۲ هزار و ۵۷۰ نفر نیز در ماه های آتی به چرخه تحصیل باز گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست