اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس اداره اندازه‌گیری و توزیع شرکت گاز آذربایجان غربی با اشاره به رسیدن میزان مصرف گاز روزانه (شنبه ۱۱ دی) به مرز ۲۹ میلیون مترمکعب گفت: این رقم، بیشترین میزان مصرف گاز طی سال‌جاری در استان است.

علی محمودی در گفت و گوی خبری افزود: این میزان مصرف، ۸۰۰ هزار مترمکعب بیشتر از روز پیش از آن و یک میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب بیشتر از ۲ روز پیش از آن است.

وی اضافه کرد: عمده افزایش صورت گرفته در حوزه مصرف گاز، مربوط به مصارف خانگی است و علت آن هم این است که بسیاری از شهروندان، دمای رفاه تا ۲۱ درجه را در منزل رعایت نمی‌کنند.

محمودی ادامه داد: در خصوص میزان مصرف امسال نسبت به سال گذشته، افزایش هفت درصدی را در آذربایجان غربی شاهد هستیم که بخشی از آن به علت افزایش مشترکان و بخش دیگر به علت عدم رعایت الگوی مصرف است.

رییس اداره اندازه گیری و توزیع شرکت گاز آذربایجان غربی با توصیه به شهروندان برای رعایت الگوی مصرف و توجه به صرفه جویی در مصرف گاز گفت: متاسفانه بسیاری از خانواده‌ها در منزل با لباس تابستانی حضور دارند و مصرف گاز را افزایش می‌دهند که می توان با پوشیدن لباس زمستانی، این مصرف را نیز به خوبی مدیریت کرد.

رکورد روزانه مصرف گاز طی سال گذشته در آذربایجان غربی، ۳۲ میلیون مترمکعب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست