اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس اداره حمل و نقل مسافر راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در روند کنترل و مقابله با بیماری کرونا در ناوگان حمل و نقل جاده ای استان تاکنون ۴۵۴ تخلف مربوط به رعایت موارد بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا در این ناوگان احصا و حکم ۲۳ راننده متخلف نیز صادر شده است.

در آذربایجان غربی ۱۴ پایانه مسافربری با ۴۸۱ دستگاه اتوبوس و  ۹۸۲ دستگاه مینی بوس درحال فعالیت است، اما در روند کنترل و مقابله با بیماری کرونا در ناوگان حمل و نقل جاده ای استان تاکنون ۴۵۴ تخلف مربوط به رعایت موارد بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا در این ناوگان احصا شده است.

مشاهدات عینی خبرنگار کردپرس، از پایانه های مسافری از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش استفاده از ماسک در میان مسافران خبر می دهد.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در این خصوص و در گفت وگو با خبرنگار کردپرس می گوید:  تاکنون برای ۳۸۴ مورد شرکت و راننده تذکر، ۴۷ مورد به درج توبیخ  صادر شده و ۲۳ مورد به صدور حکم در کمیسیون های رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقلی منجر شده است.

امیر صالح خیر اندیش ادامه می دهد: در راستای اجرای بخشنامه های صادره از سوی سازمان جهت برخورد های لازم با شرکت ها، موسسات و رانندگانی که پروتکل های بهداشتی لازم را رعایت نکرده اند، اقدامات بسزایی انجام شده و تاکنون برای ۲۳ راننده و شرکت حمل ونقل استان به دلیل عدم رعایت پروتکل بهداشتی حکم صادر شده است.

او در خصوص روند کنترل و مقابله با بیماری کرونا در ناوگان حمل و نقل جاده ای استان نیز تصریح می کند: خدمت رسانی در بخش حمل و نقل منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم است در غیر این صورت و مشاهده تخلفاتی از این قبیل قطعا ناظران برخورد خواهند کرد.

خیر اندیش تاکید می کند: از زمان اعلام شیوع بیماری ویروس کرونا از سوی مراجع ذیصلاح، این اداره با اعمال تمهیدات لازم حمل و نقلی بین شرکت ها، موسسات و رانندگان مسافربری محترم نسبت به پیشگیری، کنترل و ریشه کن نمودن آن بیماری اقدامات لازم را بصورت مستمر انجام داده و این روند همچنان ادامه دارد.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی می گوید: ارزیابی رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا بصورت مستمر در بخش حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی انجام می شود و مردم نیز باید پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و از انجام سفرهای غیرضروری درون شهری و برون شهری خودداری کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست