اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل ارتباطات و فناوری آذربایجان غربی از صدور ۱۹۰ مجوز فعالیت دفتر پیشخوان به بانوان استان خبر داد.

قاسم جلیلی نژاد بیان کرد: در راستای حمایت از اشتغال بانوان بیش از۵۰۰ بانوی استان نیز در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و همچنین در دفاتر ICT روستایی تازه تاسیس مشغول به کار شده اند.

جلیلی نژاد با تاکید بر برون سپاری خدمات دستگاه های خدمت رسان گفت:برون سپاری خدمات از طریق این دفاتر باعث افزایش انگیزه برای فعالیت بیشتر دفاتر ، ایجاد اشتغال وهمچنین تسهیل در ارائه خدمات و کاهش هزینه ها و بسیاری از مزایای دیگر دولت الکترونیک می شود.

مدیرکل ارتباطات آذربایجان غربی با اشاره به اعطای مجوز بانک مرکزی به ۴۳ دفتر ICT روستایی اظهار کرد:از مزایای اعطای مجوز بانک مرکزی به دفاتر روستایی می توان به افزایش رتبه ی دفاتر روستایی در ارزشیابی سالانه و نیز اعتماد سازی قابل توجه دفاتر نزد مردم اشاره کرد.

وی با اشاره به مزایای دفاتر پیشخوان روستایی افزود: ایجاد فرصت برابر برای هر ایرانی به منظور مراجعه به دستگاه‌ دولتی،از مزایای دفاتر فناوری اطلاعات روستایی و دفاترپیشخوان شهری است زیرا باید شخصی که در روستا است با فردی که در پایتخت زندگی می‌کند،برای مراجعه به وزارتخانه‌ای که در مرکز کشور قرار دارد از امتیازی عادلانه برخوردار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست