اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس کل دادگستری آذربایجان غربی دستور تعیین تکلیف فوری مقادیر قابل توجه ام دی اف ها و سایر کالاهای قاچاق توقیفی در گمرک بازرگان را صادر کرد.

ناصر عتباتی در ادامه حضور خود در حوزه قضایی ماکو در بازدید از گمرک بازرگان و محل انبارهای آن، ضمن مشاهده کالاهای قاچاق کشف شده موجود در این انبارها تاکید کرد: این کالاها و خصوصاً ام دی اف های موجود در محوطه گمرک جهت جلوگیری از تضییع و کاهش ارزش آنها در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند.

او تصریح کرد: گمرک بازرگان نیاز به توجه اساسی و ویژه دارد چرا که مهمترین گلوگاه مرزی تجارت با اروپا در مرز بازرگان هست و باید زیر ساخت‌ها و امکانات لازم برای ورود و خروج کالا و اقلام تجاری فراهم شود.

رئیس کل دادگستری استان در واکنش به توضیحات رئیس جدید گمرک بازرگان در خصوص برخی نیازمندیهای ضروری به رئیس و دادستان ماکو دستور تشکیل فوری جلسه فرعی شورای حفظ حقوق بیت المال با محوریت مشکلات گمرک بازرگان را صادر کرد.

عتباتی در پایان ابراز امیدواری  کردبا تغییراتی که در مدیریت گمرک ماکو اتفاق افتاده است و با توجه خاص مسولین منطقه آزاد و نظارت مستمر دستگاه قضایی در این گمرک حیاتی و استراتژیک کشور شاهد رشد و توسعه تجارت بین اللملی در منطقه باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست