اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت استفاده از تکنولوژی های نوین در حوزه فناوری اطلاعات جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم، گفت: تحول و نوآوری در حوزه فناوری و اطلاعات دستگاههای اجرایی استان ضروری است.

 جعفر ذوالفقاری در آیین تکریم و معارفه مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری آذربایجان غربی با تاکید بر ضرورت نوسازی حوزه فناوری و اطلاعات در مجموعه استانداری، افزود: تحول و نوآوری در حوزه فناوری و اطلاعات در دستگاههای دولتی به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد تا با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها در این حوزه، خدمات ارائه شده به مردم به صورت مطلوب و در سریعترین زمان صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حوزه فناوری و اطلاعات در سازمانها، خاطرنشان کرد: فعالیت و مدیریت در حوزه فناوری و اطلاعات در تمامی شرایط از اهمیت ویژه ای برخودار است و این اهمیت و حساسیت در وزارت کشور و استانداری ها در زمان برگزاری انتخابات دوچندان می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در پایان ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند کارکنان دفتر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری در عرصه های مختلف، افزود: در برهه زمانی شیوع بیماری کرونا، نقش حوزه فناوری و اطلاعات در برگزاری مجازی جلسات، صدور برگه های تردد و … بسیار کلیدی و ماندگار بود و ما قدردان این تلاش‌ها هستیم.

در پایان این جلسه، ضمن قدردانی از تلاش های کوروش مصطفوی، عطااله طایفه شکاری به عنوان مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری آذربایجان غربی معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست