اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی  تاکید کرد: بانکها برای حمایت از کسب و کارهای خسارت دیده از کرونا سهمیه ای در نظر بگیرند و ظرفیت های سیستم بانکی و چگونگی بهره گیری بهتر و مناسبتر از این ظرفیت در سال جهش تولید برنامه ریزی و هدفگذاری شود.

بهنام شهدی در جلسه کمیسیون هماهنگی مدیران بانکهای عامل استان ضمن قدردانی از تلاش سیستم بانکی و ابراز تسلیت برای کارکنان بانکی که بر اثر کرونا فوت نموده اند گفت: سه روش تامین مالی در اقتصاد ایران شامل اعتبارات دولتی و ظرفیت های قانون بودجه ، ظرفیت های سیستم بانکی و بازار سرمایه وجود دارد که ظرفیت های سیستم بانکی و چگونگی بهره گیری بهتر و مناسبتر از این ظرفیت در سال جهش تولید برنامه ریزی و هدفگذاری می شود.

او با بیان اینکه در سال جهش تولید ضروری است فرهنگ سازی، بسترسازی و تغییر نگرش صورت گیرد، افزود: جهش تولید با رونق تولید تفاوتهایی دارد، در رونق تولید، فرآیند متناوب و مداوم تولید بود ولی جهش تولید مستلزم افزایش حجم تولیدات است که باید در این راستا وظایف سیستم بانکی که همانا مدیریت میزان تولید و  اصلاح ساختار تولید است مشخص و عملیاتی شود و به گونه ای که در زندگی مردم به صورت محسوس مشاهده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: مدیران و کارکنان دولتی ، مدیران بنگاههای اقتصادی و واحدهای تولیدی و عامه مردم سه جامعه هدف هستند که باید برای این این سه گروه بسترسازی و فرهنگ سازی لازم در خصوص جهش تولید صورت گیرد.

او در خصوص حمایت مالی از کسب و کارهای خسارت دیده از کرونا نیز گفت: علاوه بر حمایتهای دولت، بانکها نیز در این خصوص حمایتهای لازم را از مواردی که متحمل خسارت شده اند انجام دهند و سهمیه ای برای این حمایت ها اختصاص دهند.

شهدی افزود: همچنین ۱۵ درصد از منابع بانکهای غیرتخصصی برای بخش کشاورزی در نظر گرفته می شود و این امر باید رعایت و مستقیم به بخش کشاورزی اختصاص یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست