اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه بر ضرورت حفظ و تقویت وحدت و همدلی در جامعه تاکید کرد.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه‌ای به هفته وحدت اشاره کرد و افزود: باید با تقویت بیش از پیش وحدت بین مذاهب، اجازه فتنه افکنی به برخی از افراد ندهیم چرا که در این بُرهه زمانی، بیشتر از هر زمان دیگری به وحدت و همدلی نیاز داریم.

وی با بیان اینکه در آذربایجان غربی بخاطر بصیرت مردم و علمای شیعه و سنی وحدت و همدلی جاری است و باید تلاش کنیم آن را حفظ کنیم، ادامه داد: هر کسی تفرقه بیافریند به عذاب بزرگ خداوند دچار می‌شود و اختلاف افکنی بین شیعه و سنی و آذری و فارس از کارهای شیطانی است.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه اهل تشیع بیش از ۹۵ درصد با اهل تسنن مشترکات دینی معنوی دارند، گفت: نباید آن پنج درصد را منشأ اختلاف قرار داد چرا که اختلافات باعث بروز مشکلات در جامعه می‌شود و افرادی‌که به اختلافات دامن می‌زنند، از ایادی شیطان هستند.

حجت الاسلام قریشی ضمن گرامیداشت هفته ناجا تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: نیروی انتظامی از جمله ستون‌های محکم امنیت جامعه است، از تمامی تلاشگران این عرصه که امنیت مردم و جامعه را تأمین می‌کنند قدردانی می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود به انفجار در مسجدی در افغانستان اشاره و گفت: این موضوع باید مد نظر مسئولان افغانستانی قرار گیرد و اجازه نفوذ به دشمن ندهند.

وی همچنین با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع)، به تشریح اهمیت تلاوت و انس با قرآن کریم پرداخت و بر لزوم تربیت قرانی نسل آینده و انس و عمل مسئولان به قرآن تاکید کرد.

حجت الاسلام قریشی در ادامه به ۲۶ مهر روز تربیت بدنی اشاره و عنوان کرد: مسئولان امر به ویژه شورای شهر و شهردار باید به تمامی بخش‌های ورزشی به ویژه ورزش همگانی اهمیت دهند تا همه بتوانند ورزش کنند و از سلامتی کامل برخوردار باشند

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی نیز در خطبه‌های پیش از نماز جمعه ارومیه گفت: آذربایجان غربی جزو ۵ استان امن در سطح کشور مطرح است و این امر در سایه تلاش تمامی دستگاه‌های اجرایی به وجود آمده و نیروی انتظامی نیز در جایگاه ایجاد امنیت و آرامش همگانی در این زمینه نقش پررنگی دارد.

سردار مسعود خرم نیا در ادامه از تلاش ناجا برای رفع نقاط ضعف‌ها و افزایش نقاط قوت از طریق ایجاد دفتر همگانی، بهره مندی از فناوری‌های نوین و هوشمند و استفاده از نظارت و مشارکت مردم خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست