اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : محمد جواد ظریف وزیر خارجه‌ جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه‌ بین المللی اربیل از سوی نیچروان بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

به‌ گزارش کردپرس، محمد جواد ظریف وزیر خارجه‌ جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش وارد اربیل شد.

وزیر خارجه ایران در فرودگاه‌ بین المللی اربیل از سوی نیچروان بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

وی قرار است با نیچروان بارزانی نخست وزیر، مسرور بارزانی مسئول نهاد اطلاعات و امنیت اقلیم کردستان، مسعود بارزانی رهبر حزب دموکرات کردستان و دیگر رهبران احزاب سیاسی مطرح اقلیم کردستان دیدار کند.

سعدالله مسعودیان سرکنسول ایران در سلیمانیه پیش تر در گفتگو با کردپرس، شرکت در همایش “بزرگ اقتصادی ایران و اقلیم کردستان” در “سلیمانیه‌” را از دیگر برنامه‌ های مهم ظریف در جریان این سفر اعلام کرد و گفت: قرار است همایشی تحت عنوان “همایش اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق” در “هتل میلینیوم” شهر “سلیمانیه”‌ با حضور صدها نفر از تجار شهرهای مختلف شمال عراق از استان های الانبار، نینوا، صلاح الدین، اربیل، دهوک، سلیمانیه‌ و کرکوک برگزار شود.

سرکنسول ایران در سلیمانیه‌ اشاره‌ نمود که‌ تمامی تجار فعال و موثر در روابط تجاری میان ایران و اقلیم کردستان در این همایش که‌ با حضور وزیر خارجه‌ ایران برگزار می شود، حضور خواهند داشت.

مسعودیان، حضور بر سر مزار جلال طالبانی رئیس جمهور اسبق عراق و بناینگذار و رهبر فقید اتحادیه‌ میهنی در سلیمانیه‌ و ضیافت شام با حضور مقامات سیاسی و اقتصادی اقلیم کردستان را از دیگر برنامه‌ های محمد جواد ظریف در سفر به‌ اقلیم کردستان دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست