اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مشکلات ۹ واحد تولیدی استان در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان طرح و اتخاذ تصمیم شد

عصر گاه روز شنبه ۶ آبان ماه جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی که تا پاسی از شب طول کشید به منظور بررسی مشکلات ۹ واحد تولیدی با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مسئولان نهادهای مرتبط در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان در این جلسه به جنایت های ددمنشانه رژیم صهیونسیتی اشاره و گفت: در چند روز اخیر شاهد جنایت های غیر قابل توصیف رژیم غاصب، کودک کش و جلاد هستیم که تمام اصول انسانی و اخلاقی را زیر پا گذاشته و ناجوانمردانه خون بی گناهان را روی زمین می ریزد و امیدوارم هرچه زودتر شاهد فروپاشی این رژیم منحوس باشیم.

ناصر عتباتی در ادامه با تشکر از زحمات و تلاش‌های مجموعه مختلف خاصه استاندار و مجموعه تحت امر که به توسعه و بهبود اشتغال استان کمک می کنند تاکید کرد : در بحث توسعه استان و حمایت از واحد‌های تولیدی هر چقدر تلاش کنیم باز کم است و می بایست جهشی امور را پیش برد تا جبران عقب ماندگی ها شود.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه به دستورات جلسه پرداخت و گفت : امروز مشکل ۹ واحد تولیدی در این جلسه مطرح می شود امید است همه مدیران اجرایی، دستگاه های نظارتی و مدیران قضایی و بانکی به رفع و رجوع واحد‌های تولیدی به نفع تولید و اشتغال استان اظهار نظر و نقطه نظرات راهگشا ارائه نمایند.

عتباتی در پایان تاکید کرد: می بایست نیت خدمت به مردم باشد و همه به واحد‌های تولیدی که سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند و مایحتاج مردم را تهیه و آرامش روانی جامعه را تامین می کنند کمک کنند.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این جلسه از مدیران که در جبهه اقتصادی به واحد‌های تولیدی مشاوره های خوبی ارائه می دهند و در اجرا پیگیر اقدامات آنها هستند تقدیر و ادامه این کمک ها در رفع مشکلات واحد‌های تولیدی را خواستار شد.

در ادامه جلسه مشکلات واحد‌های تولیدی شرکت فنی و تولیدی کود کمپوست سلامی میاندوآب، شرکت تعاونی میوه خشک کنی خشکبار شهریار میاندوآب، شرکت تولیدی یونولیت ایرانیان میاندوآب، شرکت تعاونی شهد میاندوآب، شرکت سیمان آذر آبادگان خوی، کارخانه گوجه فرنگی بوکان، شرکت آذر جام هادی نقده، شرکت تجر کیمیا ماکو و بازرگانی حیدرنژاد مطرح و اعضای حاضر در خصوص آنها نقطه نظرات و دیدگاههای خود را مطرح و در پایان تدابیری برای رفع این مشکلات اتخاذ و مصوب گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست