اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرماندار میاندوآب گفت: هرگونه عزل و نصب مدیران دستگاه های اجرایی و ادارات این شهرستان باید با هماهنگی و اطلاع فرماندار باشد.

مهدی قهرمانی روز شنبه در جلسه ای که با حضور معاونان اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان غربی در دفتر فرمانداری میاندوآب به منظور معارفه رییس جدید اداره زندان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بنده از قبل باید در جریان تغییر مدیریت اداره زندان قرار می گرفتم و این امر باید پیش از انجام مراسم تودیع و معارفه انجام می گرفت.

وی افزود: این اقدام به معنی مخالفت با گزینه معرفی شده نیست بلکه به خاطر ایجاد هماهنگی است که مدیران کل این مهم را باید مدنظر قرار دهند.

«قهرمانی» ضمن اشاره به اینکه با این نوع شیوه تغییر مدیران موافق نیست، اضافه کرد: این اقدام به منزله حمایت از مسوول فعلی اداره زندان این شهرستان است که از وی رضایت کامل وجود دارد و باید دلایل این تغییر مشخص باشد در حالی که فرمانداری از آن بی اطلاع است.

به گزارش ایرنا، بر همین اساس «صَفَر اکبری» همچنان رییس اداره زندان میاندوآب باقی ماند.هم اکنون بیش از یکهزار زندانی در زندان میاندوآب به سر می برند که مربوط به پنج حوزه قضایی شامل میاندوآب، شاهیندژ، تکاب، چهاربرج و کشاورز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست