اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرماندار ارومیه با اشاره به لزوم توجه به توسعه همه جانبه این شهرستان به عنوان مرکز استان گفت: توسعه ارومیه نیازمند کار جهادی و هم افزایی و همراهی همه بخش ها است.

غلامحسین عماری روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ارومیه افزود: مسیر ما در سال آینده، خدمتگزاری بیشتر و بی منت به مردم و کار جهادی برای تحقق مطالبات مردمی است.

وی اضافه کرد: در سال آینده با همه توان در خدمت مردم خواهیم بود و با برنامه ریزی مناسب، اقدامات جهادی برای توسعه شهرستان در دستور کار قرار می گیرد.

فرماندار ارومیه استفاده از نقش مهم نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه را برای توسعه مرکز استان مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: همچنین از ظرفیت سه نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری رفع مشکلات بیشترین استفاده را خواهیم کرد.

عماری با تاکید بر توجه به سیاست های دولت و راهبردهای اجرایی استاندار آذربایجان غربی در کنار هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرستان ادامه داد: باید بیش از پیش به جایگاه فرمانداری مرکز استان توجه صوررت گیرد و ادارات شهرستانی نیز باید پررنگ تر ظاهر شوند.

وی گفت: استفاده از نیروهای جوان، انقلابی، متخصص و همگام با سیاست های دولت در دستگاه های اجرایی شهرستان ارومیه یک اصل مهم است که نباید از آن چشم پوشی کرد.

او همچنین شهرستان ارومیه را دارای ظرفیت های قابل توجه در جذب سرمایه عنوان کرد وافزود: باید از ظرفیت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در توسعه این شهرستان استفاده کنیم و موانع پیش روی این امر را با قدرت برداریم.

فرماندار ارومیه با اشاره به درپیش بودن عید نوروز و سفرهای نوروزی اضافه کرد: باید دستگاه های مختلف دخیل در میزبانی از مسافران نوروزی، آمادگی لازم را در این باره داشته باشند و تمهیدات لازم برای میزبانی هرچه بهتر اندیشیده شود.

عماری اظهار کرد: اهتمام ویژه برای کاهش تصادفات جاده ای، توجه به توسعه خدمات رفاهی شایسته و برنامه ریزی برای ارائه اقدامات امدادی و بهبود وضعیت جاده ها از جمله مواردی است که باید در این خصوص لحاظ شود.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین مدیران در این برهه، ارائه مناسب از اقدامات انجام شده و معرفی آن به مردم است.

در این جلسه مدیران تعدادی از ادارات شهرستانی ارومیه به بیان گزارش اقدامات خود در سال جاری پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست