اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: ظرفیت زندان این شهرستان تکمیل شده و نیاز است تا زندان به خارج از شهر انتقال پیدا کند.

همزمان با سفر رییس قوه قضائیه در ۱۴ اسفند ماه به ارومیه، محمدمهدی حاج‌محمدی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، علی باقری کنی معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر و مدیرکل زندان‌های آذربایجان غربی به مهاباد سفر کردند.

در سفر یک روزه رییس قوه قضائیه به استان ۱۲۶ زندانی نیازمند از زندان های استان آزاد شدند که سهم مهاباد همزمان با سفر رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور سبب آزاد سازی ۱۰ زندانی نیازمند از زندان شد.

فرماندار ویژه مهاباد نیز در این مراسم با بیان اینکه دستگاه قضایی در این شهرستان همکاری و تعامل بسیار خوبی را با دیگر دستگاه های اجرایی دارد، اظهار داشت: این امر نقش مهمی در توسعه شهرستان و رفع موانع و مشکلات مردم داشته است.

عارف خدرلو افزود: دستگاه قضایی به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار کشور نقش مهمی در حراست و پاسداشت از آرمان ها و ارزش های والای نظام و انقلاب اسلامی دارد.

او با اشاره به وضعیت زندان مهاباد نیز اضافه کرد: ظرفیت زندان این شهرستان تکمیل شده و نیاز است تا زندان به خارج از شهر انتقال پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست