اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره کاهش به آستانه تحمل و سعه صدر در جامعه تاکید کرد : بیش از ۹۹/۳ درصد نزاع و درگیری ها فردی است و ۸۰ درصد نزاع ها هم در حوزه ترافیک و تصادفات است.

سردار ناصر اصلانی در جلسه شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم استان  که با حضور استاندار آذربایجان غربی ، رئیس کل دادگستری و مدیران ارشد استان در سالن امامت دادگستری برگزار شد ، با تاکید بر اینکه در تمامی کلانتری ها کارشناسان خبره مستقر هستند خواستار برگزاری دوره های آموزشی برنامه کنترل خشم و برگزاری دوره های آموزشی در سطوح مختلف جامعه بخصوص توسط انجمن های اولیا شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از تشکیل ۲۰۸۰۸ پرونده نزاع و درگیری در ۶ ماهه اول امسال خبر داد که بیش از ۹۴۰۸ فقره آن توسط افسران کلانتری ها منجر به صلح و سازش شده است

سردار ناصر اصلانی  با بیان اینکه نزاع و درگیری به دو قسم فردی و دسته جمعی تقسیم بندی می سود اظهارکرد: در ۷ ماهه نخست سال جاری ۲۰ هزار و ۸۰۸ مورد نزاع و درگیری فردی در استان رخ داده که از این تعداد ۱۱ هزار و ۴۰۰ مورد تشکیل پرونده و به مراجع قضایی ارجاع داده شده و بیش از ۹ هزار و ۴۰۰ مورد به صلح انجامیده است.

وی با بیان اینکه ۹۹٫۳ درصد از نزاع های انجام شده فردی است ، ادامه داد: در سال جاری ۱۲۱ مورد نزاع دسته جمعی (۷ درصداز مجموع نزاع ها ) در استان رخ داده است.

سردار اصلانی با بیان اینکه در کشور نزاع و درگیری رتبه اول جرایم را به خود اختصاص داده گفت: ۸۰ درصد از نزاع های فردی صرفا مربوط به ترافیک و تصادفات بوده و ۲۰ درصد مابقی مربوط به مسائل خانوادگی، ملکی و سایر مزاحمتها است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی پایین بودن آستانه تحمل و کاهش سعه صدر را از علل بروز نزاع و وقوع جرم عنوان کرد و افزود: باید در این زمینه کار کارشناسی و آسیب شناسی شود تا علت کاهش آستانه تحمل مشخص و با انجام اقدامات فرهنگی از وقوع جرم پیشگیری شود.

وی از کمبود ایستگاههای پلیس سیار در استان خبرداد و افزود: چنانچه تا ۵ سال آینده ۲۰ ایستگاه سیار در استان راه اندازی شود تاثیر بسزایی در کاهش وقوع جرم را شاهد خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست